Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))

Siirry alas 
+10
namunalle
eveliina
Krisse
emmu
Muhku
hanna
enni
Nazqy
Wellu
Ezzi
14 posters
KirjoittajaViesti
Ezzi
Perus chataaja
Perus chataaja
Ezzi


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 28.11.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Anttola

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyKe Joulu 09, 2009 7:16 pm

Olen tippunut russponilta nimeltään Inca, tunnin aikana 3 kertaa.

ENTÄ TE??? ENNÄTYKSIÄ!!: ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyKe Joulu 09, 2009 7:52 pm

mä oon tippunu vaan kerran tunnin aikana, oon tipunu 4 kertaa (oon ratsastanu vuoden, mut oon hypänny ym.) mut meidän tunnilla yks toinen tyyppi tippu 2 kertaa tunnin aikana. Mut ei taida päästä ihan kärkisijoille Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTo Joulu 17, 2009 10:51 pm

Mä oon tippunut yhen tunnin aikana 3 kertaa ja kaulal olin 5 kertaa, ponin nimi jolta tipuin oli Jack. Se on eestin poni;) Laughing Ja yhteensä jonkun 13 kertaa Wink


Viimeinen muokkaaja, Nazqy pvm Pe Joulu 18, 2009 9:29 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyPe Joulu 18, 2009 6:06 pm

Oon tippunu kerran vuonis tamma Belinalta Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Icon_sad mutt läheltäpiti on ollut muutamia Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Icon_razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
hanna
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
hanna


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 18.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : suomi...

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTi Joulu 22, 2009 4:09 am

Joo tota oon tippunu yheksän kertaa shetlanninponi Vallulta... Mentiin ilman satulaa se on aiks jukuripäinen et ei mikään ihme...
Takaisin alkuun Siirry alas
Muhku
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
Muhku


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 30.12.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Tämämämä.. Tuppukyläköhän se oli?

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTo Joulu 31, 2009 1:00 am

Mä en pääse listoille mutta hyvä sattumuksen kerron;

Menin viime vuonna Muhkulla ilman satulaa ja se lähti ilman syytä laukkaan. Nauroin että ei tässä ole ongelmaa, vaikka laukka on korkea niin musta on helppo istua siellä. Kun Muhku sitten rauhoittui raviin ja ravasi kohti seinää, käänsin vasemmalle, mutta Muhku meni oikealle Embarassed Oli muilla nauramista
Takaisin alkuun Siirry alas
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptySu Tammi 03, 2010 3:41 am

Oon tippunu vaan kerran prinssi nimiseltä ponilta kun se pelästyi ja lähti kovaan laukkaan (en oo hirveesti laukkaillu..) Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Kopfschuettel
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezzi
Perus chataaja
Perus chataaja
Ezzi


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 28.11.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Anttola

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Prinssi   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyMa Tammi 04, 2010 2:44 pm

emmu kirjoitti:
Oon tippunu vaan kerran prinssi nimiseltä ponilta kun se pelästyi ja lähti kovaan laukkaan (en oo hirveesti laukkaillu..) Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Kopfschuettel
Lähetit että olet tippunut Prinssiltä. Käytkö Poni-Haassa tai oliko Prinssin oikea nimi Sultan Pridence? Tallillamme on tämä Sultan Pridence joten sen takia kysyin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Krisse
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 10
Join date : 02.01.2010

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTi Tammi 05, 2010 3:35 pm

silloin kun vielä olin talleilla, niin enkka tais olla 20 kertaa XD
Me hypittiin esteit ja mä sain hevosen siis ponin. Tarkemmin gotlanninruss ponin nimeltä Aksu, se oli tamma Very Happy
NO se ei ikinä tykänny hyppii esteitä, enkä mä osannu ja opettaja pakotti ainakin 20 kertaa yrittää.. kussen sanoin etten aijo enää hypätä tai no pudota esteen yli tai sen esteen päälle XD Mut yhteensä kaikilta ajoilta 54 kertaa ja tulen varmasti vielä tippumaan XD
Takaisin alkuun Siirry alas
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTi Tammi 05, 2010 5:35 pm

Ezzi kirjoitti:
emmu kirjoitti:
Oon tippunu vaan kerran prinssi nimiseltä ponilta kun se pelästyi ja lähti kovaan laukkaan (en oo hirveesti laukkaillu..) Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Kopfschuettel
Lähetit että olet tippunut Prinssiltä. Käytkö Poni-Haassa tai oliko Prinssin oikea nimi Sultan Pridence? Tallillamme on tämä Sultan Pridence joten sen
takia kysyin:)

poni ei ole sama.. Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Kopfschuettel Prinssi on oikealta nimeltään pikku prinssi ja aika moinen jääräpää Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Icon_biggrin prinssi asui vähän aikaa kiwatcha nimiselä pikkutallilla..
Takaisin alkuun Siirry alas
hanna
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
hanna


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 18.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : suomi...

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyLa Tammi 09, 2010 4:55 pm

Ei Prinssi ollu jukuripää Evil or Very Mad! Se oli ihana!
Takaisin alkuun Siirry alas
eveliina
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
eveliina


Viestien lukumäärä : 99
Join date : 14.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : aurinko xD kuuma paikka

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyLa Tammi 09, 2010 5:21 pm

Oo tippunu tunnin aikana kaks kertaa Wallullta...Ja lisäten emmun sanomaan niin Prinssi ei ollu jukuripää se vaan tarvii isommat avut...Olen itsekkin mennyt sillä joten tiedän.
Takaisin alkuun Siirry alas
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyMa Tammi 18, 2010 8:08 pm

Oli se musta ihan kiva poni mut ei mikää helpoin ratsastaa!Enkä ollu silloin ratsastanu hirveesti ettekä tekää..Mutta ei mulle tarvi siit tulla valittaa!Jos tykkäätte siitä nii sitte tykkäätte..


Viimeinen muokkaaja, emmu pvm Ke Helmi 24, 2010 10:38 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
namunalle
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
namunalle


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 23.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Turku

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTi Helmi 23, 2010 3:59 am

juuno olen pudonnu puolentunnin aikana 4 kertaa. Poni oli entinen hoitoponini Lentsu joka tykkää pukitella laukassa. Ratsastin ponilla ekaa kertaa enkä ollu lainkaa varautunu sellasii rodeoihin mitä sain sitten kokea Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kilpaponi.webs.com
Tessa
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Tessa


Viestien lukumäärä : 178
Join date : 03.02.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTo Helmi 25, 2010 11:40 pm

En oo tippunu kertaakaa... Oon ratsastanu sillee kunnol syksystä asti mut oon meinannu tippuu ainaki 5 kertaa mutku lännensatulas on se nuppi nii onnistun aina pelastaa itteni xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://varjokuu.suntuubi.com
Ritsku
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Ritsku


Viestien lukumäärä : 207
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Lahti

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyPe Helmi 26, 2010 12:01 am

OOn tippunu vaan yhen keraan kokoelämässä ponin selästä, mutta sillä ei ihan kärkilistoille taida päästä Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Tumppu
Perus chataaja
Perus chataaja
Tumppu


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 11.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Oulu

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: 3   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyTi Huhti 20, 2010 1:29 am

Tipuin yhen tunnin aikana 3 kertaa mentiin ilman satulaa ja sain sellasen Emppu nimisen ruunan, jolla on kauheen pompottava ravi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Olkku
Perus chataaja
Perus chataaja
Olkku


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 11.08.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Tampere

Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) EmptyKe Elo 18, 2010 10:33 pm

Putosin 4 kertaa, yheltä shettikseltä.
Menin ilman satulaa ja eka putosin siitä kun poni lähti laukkaan täpöö ja siitä sitten äkki jarrutus. Sen jälkeen siitä kun poni yritti mennä syömään ja ope astu askeleen lähemmäks siitäkös poni hypähti ja ratsastaja jälleen maassa :DD Sen jälkeen putosin pukista ja kerran siitä ku poni hyppäs pystyy.

Ja hauskaa oli :Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty
ViestiAihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))   Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : ))
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitajien omat pulinat-
Siirry: