| Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) | |
|
+10namunalle eveliina Krisse emmu Muhku hanna enni Nazqy Wellu Ezzi 14 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ezzi Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 29 Join date : 28.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Anttola
| Aihe: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ke Joulu 09, 2009 7:16 pm | |
| Olen tippunut russponilta nimeltään Inca, tunnin aikana 3 kertaa.
ENTÄ TE??? ENNÄTYKSIÄ!!: )) | |
|
| |
Wellu Admin
Viestien lukumäärä : 375 Join date : 10.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Ruusuke
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ke Joulu 09, 2009 7:52 pm | |
| mä oon tippunu vaan kerran tunnin aikana, oon tipunu 4 kertaa (oon ratsastanu vuoden, mut oon hypänny ym.) mut meidän tunnilla yks toinen tyyppi tippu 2 kertaa tunnin aikana. Mut ei taida päästä ihan kärkisijoille | |
|
| |
Nazqy Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 18.09.2009 Paikkakunta : hmmm.....
| |
| |
enni Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 176 Join date : 13.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Mimin karsina
| |
| |
hanna Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 18.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : suomi...
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ti Joulu 22, 2009 4:09 am | |
| Joo tota oon tippunu yheksän kertaa shetlanninponi Vallulta... Mentiin ilman satulaa se on aiks jukuripäinen et ei mikään ihme... | |
|
| |
Muhku Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 50 Join date : 30.12.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Tämämämä.. Tuppukyläköhän se oli?
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) To Joulu 31, 2009 1:00 am | |
| Mä en pääse listoille mutta hyvä sattumuksen kerron; Menin viime vuonna Muhkulla ilman satulaa ja se lähti ilman syytä laukkaan. Nauroin että ei tässä ole ongelmaa, vaikka laukka on korkea niin musta on helppo istua siellä. Kun Muhku sitten rauhoittui raviin ja ravasi kohti seinää, käänsin vasemmalle, mutta Muhku meni oikealle Oli muilla nauramista | |
|
| |
emmu Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 12.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : maapallo.....
| |
| |
Ezzi Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 29 Join date : 28.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Anttola
| Aihe: Prinssi Ma Tammi 04, 2010 2:44 pm | |
| - emmu kirjoitti:
- Oon tippunu vaan kerran prinssi nimiseltä ponilta kun se pelästyi ja lähti kovaan laukkaan (en oo hirveesti laukkaillu..)
Lähetit että olet tippunut Prinssiltä. Käytkö Poni-Haassa tai oliko Prinssin oikea nimi Sultan Pridence? Tallillamme on tämä Sultan Pridence joten sen takia kysyin:) | |
|
| |
Krisse Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 02.01.2010
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ti Tammi 05, 2010 3:35 pm | |
| silloin kun vielä olin talleilla, niin enkka tais olla 20 kertaa XD Me hypittiin esteit ja mä sain hevosen siis ponin. Tarkemmin gotlanninruss ponin nimeltä Aksu, se oli tamma NO se ei ikinä tykänny hyppii esteitä, enkä mä osannu ja opettaja pakotti ainakin 20 kertaa yrittää.. kussen sanoin etten aijo enää hypätä tai no pudota esteen yli tai sen esteen päälle XD Mut yhteensä kaikilta ajoilta 54 kertaa ja tulen varmasti vielä tippumaan XD | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 12.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : maapallo.....
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ti Tammi 05, 2010 5:35 pm | |
| | |
|
| |
hanna Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 18.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : suomi...
| |
| |
eveliina Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 99 Join date : 14.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : aurinko xD kuuma paikka
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) La Tammi 09, 2010 5:21 pm | |
| Oo tippunu tunnin aikana kaks kertaa Wallullta...Ja lisäten emmun sanomaan niin Prinssi ei ollu jukuripää se vaan tarvii isommat avut...Olen itsekkin mennyt sillä joten tiedän. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ma Tammi 18, 2010 8:08 pm | |
| Oli se musta ihan kiva poni mut ei mikää helpoin ratsastaa!Enkä ollu silloin ratsastanu hirveesti ettekä tekää..Mutta ei mulle tarvi siit tulla valittaa!Jos tykkäätte siitä nii sitte tykkäätte..
Viimeinen muokkaaja, emmu pvm Ke Helmi 24, 2010 10:38 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
namunalle Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 23.02.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ti Helmi 23, 2010 3:59 am | |
| juuno olen pudonnu puolentunnin aikana 4 kertaa. Poni oli entinen hoitoponini Lentsu joka tykkää pukitella laukassa. Ratsastin ponilla ekaa kertaa enkä ollu lainkaa varautunu sellasii rodeoihin mitä sain sitten kokea | |
|
| |
Tessa Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 178 Join date : 03.02.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) To Helmi 25, 2010 11:40 pm | |
| En oo tippunu kertaakaa... Oon ratsastanu sillee kunnol syksystä asti mut oon meinannu tippuu ainaki 5 kertaa mutku lännensatulas on se nuppi nii onnistun aina pelastaa itteni xD | |
|
| |
Ritsku Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 207 Join date : 11.08.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Pe Helmi 26, 2010 12:01 am | |
| OOn tippunu vaan yhen keraan kokoelämässä ponin selästä, mutta sillä ei ihan kärkilistoille taida päästä | |
|
| |
Tumppu Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 11.04.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: 3 Ti Huhti 20, 2010 1:29 am | |
| Tipuin yhen tunnin aikana 3 kertaa mentiin ilman satulaa ja sain sellasen Emppu nimisen ruunan, jolla on kauheen pompottava ravi. | |
|
| |
Olkku Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 11.08.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) Ke Elo 18, 2010 10:33 pm | |
| Putosin 4 kertaa, yheltä shettikseltä. Menin ilman satulaa ja eka putosin siitä kun poni lähti laukkaan täpöö ja siitä sitten äkki jarrutus. Sen jälkeen siitä kun poni yritti mennä syömään ja ope astu askeleen lähemmäks siitäkös poni hypähti ja ratsastaja jälleen maassa :DD Sen jälkeen putosin pukista ja kerran siitä ku poni hyppäs pystyy. Ja hauskaa oli : | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) | |
| |
|
| |
| Ennätys kuinka monta kertaa olet tippunut tunnin aikana?? : )) | |
|