Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]

Siirry alas 
+4
namunalle
eveliina
hanna
emmu
8 posters
KirjoittajaViesti
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyTi Tammi 05, 2010 5:49 pm

Eli täällä voi kertoa hauskoja juttuja ja kommelluksia tunnilla tai mita muuta hauskaa heppojen kanssa on tapahtunut... hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Icon_biggrin


eikun kirjottelemaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
hanna
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
hanna


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 18.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : suomi...

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyLa Tammi 09, 2010 5:01 pm

Ok SAA NAURAA! Kid Mendosa(Metu) oli karsinassa.Se ottaa kaiken suuhunsa... Kuljin sen karsinan ohi ja näin sen siellä. Rapsuttelin Metua kun se yhtä-äkkiä Metu tarrasi paidasta kiinni ja nosti. Paitahan siinä repeytyi pitkä hihainen kun oli... Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
eveliina
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
eveliina


Viestien lukumäärä : 99
Join date : 14.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : aurinko xD kuuma paikka

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyLa Tammi 09, 2010 5:23 pm

Menimme Emman kanssa tademia Erkki nimisellä suokilla.Ja että oli hauskaa!!Suosittelen jos joskus pääsette niin kokeilkaa ihmeessä!
Takaisin alkuun Siirry alas
namunalle
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
namunalle


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 23.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Turku

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyTi Helmi 23, 2010 4:16 am

Joono hauskin oli varmaan se kun menin eräällä tunnilla joskus vuosiasitten sellaisella laiskalla Tellu ponilla. No tallilla oli kolme kissaa nimiä en nyt muista, mutta yksi niistä kissoista otti aurinko keskella uraa ja tellu ei millään suostunut kävelemään sen ohi:D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kilpaponi.webs.com
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyTi Helmi 23, 2010 10:19 pm

Hauskin oli varmaan se kun Metu (Kid Mendoza) nosti minua takin kauluksesta ilmaan..kaikki vähän kattoi..(Metu ei oo sitten mikään pikku heppa vaan joku 170cm..)
No ei korkealle mutta oli se aika huvittavaa.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyKe Helmi 24, 2010 2:04 am

hihihihih..olen ollut todistamassa kaikki nuo emmun,hannna ja eveliinan kommelukset.
No itselleni ei ole juuri mitään järin kummalsita, mitä nyt kerran lensin yheltä shetulta ku olin ilman satulaa ja se lähti kovaa laukkamaan yhtäkkiä Embarassed

Ja sitten kerran leirillä kun siivottiin sellaista isoa pihattoa sinne tuli kaks tosi uteliasta heppaa kiwatcha ja mendoza.
Ja mekun siinä lapiotiin niin Kiwa ja metu tuli sinne pyörimään ja seiso just siinä tiellä missä oli just kasattu kasa. Ja kun oltiin jonkun aikaa lapioitu niin kiwa tuli entistä uteliaammaks ja otti yhtäkkiä lapion kahvasta kiinni, samoin metu kiinnostu yhen toisen harjasta. Meillä oli tosiaan aika hauska ku siivotti siellä ja saatiin 2 innokasta apulasita.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
Ritsku
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Ritsku


Viestien lukumäärä : 207
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Lahti

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptySu Huhti 11, 2010 8:40 pm

Kerran menin yhellä Arska ponilla ja Vili niminen poni kiilas meijän edestä ja siitä sitte Arska vähän pelästy ja jotain tapahtu et olin kaulalla ja sit ope vaa äkkii käski pysähtyy eikä nähny mua, ku yritin pysäyttää yhellä kädella ohjii, jotka oli tippunu kaulalta alas. Ope vaa nauro, et olin tehny hienon taikatempun ku olin saanu ohjat pois kaulalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marju
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
Marju


Viestien lukumäärä : 69
Join date : 29.03.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Tuusula

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyKe Huhti 14, 2010 10:36 pm

No minulla oli niin hauskaa kun menin yhdellä Cream nimisellä hempalla ja mun takana 10 metrin päässä meni shettis poni Retiisi. Joku tyhmä pamautti oven ja Cream pukitti Retiisin kanssa. Minä ja Retiisin ratsastaja lensimme selästä ja Criim meni vielä omatoimisesti ravia ja sitten Retiisi alkoi tulla perässä. Criim säikähti niin että meni laukkaa ja Retiisi vain jahtasi sitä. Se oli niin hauskan näköstä ku pikku shettis jahtaa isoo heppaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tumppu
Perus chataaja
Perus chataaja
Tumppu


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 11.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Oulu

hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Jiihaa!   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] EmptyTo Huhti 15, 2010 12:51 am

Yks mun kaveri meni tallin välisissä estekilpailuissa yhellä laiskalla pikku ponilla. Se osallistu 40-50cm-luokkaan. Se sai sen ponin laukkaamaan just ja just, mutta heti ekalla esteellä se poni pukitti ja ratsastaja lensi kaaressa selästä. Sitten se poni päätti järjestää pikku shown ja lähti täysiä laukkaan sitä kenttää ympäri. Se pukitteli ja loikki yksinään niitten esteiden yli. Että oli meillä siinä super 'laiska' poni Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty
ViestiAihe: Vs: hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]   hauskin moka /kommellus hepan kanssa :] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
hauskin moka /kommellus hepan kanssa :]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitajien omat pulinat-
Siirry: