| Hoitsupyynnöt! | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Haiku Vierailija
| Aihe: Hetkinen...? La Syys 25, 2010 12:33 am | |
| Pyydän anteeksi, taisin näet epähuomiossa laittaa tuon hoitopyyntöni väärään kohti enkä huomannut poisto nappulaa missään.. En ole tällaisiin chatteihin törmäillyt paljoakaan joten käyttö näemmä vaatii totuttelua. Laitan nyt siis hoitohevostoiveeni tähän: Nimi: Haiku Hevostoive: Adamina Muuta: Mitäpä tässä, haluan olla aktiivinen ja touhuta kaikkea mukavaa kauraroottoreiden kanssa. Haiku kumartaa ja pyytää anteeksi sekaannusta! |
|
| |
Purugumi Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! La Syys 25, 2010 1:28 am | |
| Saisinkos alkaa hoitamaan Mambaa? (: Nimesi: Purugumi Hoitohevostoive: Mamba Muuta: Siirryin internetin ihmeelliseen maailmaan, ja nyt olen päätynyt tänne Ruusukkeeseen kysymään hoitohevosta. Olen aktiivinen, ja tiedän sopivasti hevosista. Hevoset ovat elämäni, ja pidän parhaani mukaan ehkä tulevasta hoitsustani hyväää huolta Luin säännöt ja tottelen niitä -ainakin vähän. :---D |
|
| |
Mia Vierailija
| Aihe: Haluisin alkaa hoitamaan Indiä?? La Syys 25, 2010 1:52 am | |
| Nimesi: Mia Hoitohevostoive: Indi Muuta: Luin säännöt ja tottelen niitä -ainakin vähän Olen täysiheppahullu |
|
| |
Mia Vierailija
| Aihe: Indillä onkin jo hoitaja La Syys 25, 2010 2:06 am | |
| Minulle käy myös Cirius, Sinttu tai Coca-cola.....(: |
|
| |
Ritsku Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 207 Join date : 11.08.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Su Syys 26, 2010 3:38 pm | |
| Haiku// Saat Adaminan hoitsuksi
Purugumi// Kiva että uudelle ponille löytyi näin nopeasti hoitaja : D
Mia// Indillä on jo hoitaja, mutta voithan valita ciriuksesta tai coca-colasta, sillä Sintulla on jo hoitaja.
Eli nyt vain rekisteröitymään foorumiin.
Anteeksi viestin viivästymistä, sillä emme ole kerenneet okein oikein koneella oleilemaan.
| |
|
| |
Mia Vierailija
| Aihe: Voin ottaaa.... Su Syys 26, 2010 11:37 pm | |
| |
|
| |
Ritsku Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 207 Join date : 11.08.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Ti Syys 28, 2010 8:56 pm | |
| Okei, eli ensimmäisen hoitokerran jälkeen teemme kaappisi. Ja rekisteröidy fooruun! | |
|
| |
Anni A Vierailija
| Aihe: hoitsupyyntö Ti Syys 28, 2010 10:20 pm | |
| Sopiiko että alan hoitamaan junnua tykkään kaikista poneista mutta shettikset on parhaita jos sopii niin kiitos |
|
| |
Anni A Vierailija
| Aihe: unohdin Ti Syys 28, 2010 10:22 pm | |
| unohdin tämän: Luin säännöt ja tottelen niitä ainakin vähän. ja luin lisäksi koko sivun |
|
| |
Anni A Vierailija
| Aihe: Hoitsu pyyntö Ti Syys 28, 2010 10:37 pm | |
| Nimi:Anni A Hoitohevonen:Junnu ei ole vielä mun hoitsu mutta voisin alkaa hoitaan Muuta:Olen 100% heppahullu harrastan ratsastusta joten kokemussta riittää vuosien varrelta osaan harjata,pestä ja myös tehdä kaikkea muuta hevosiin liittyvää tykkään poneista ja oon silti ehdoton shettis fani. muuten: Luin säännöt ja tottelen niitä ainakin vähän. HUOM! LUIN MYÖS KOKO SIVUN! |
|
| |
Anni A Vierailija
| Aihe: Haluaisin hoitohevosen!! Ke Syys 29, 2010 1:50 am | |
| Nimi: Anni A hoitohevosen(hevosten nimet):haluaisin alkaa hoitamaan:Nannaa,Ginaa,Monaa,Junnua tai Aadaa ei sen väliä ketä näistä mutta kunhan saan hoitaa jota kuta Muuta:Luin säännöt ja tottelen niitä ainakin vähän. ja luin koko sivun myös. |
|
| |
Wellu Admin
Viestien lukumäärä : 375 Join date : 10.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Ruusuke
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! To Syys 30, 2010 9:05 pm | |
| Anni A // ei tarvitse laittaa miljoonaa viestiä, ymmärämme ihan yhdestäkin. Saat Nannan hoitohevoseksi! | |
|
| |
Marsuui Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! To Syys 30, 2010 10:11 pm | |
| Voinko tuua tänne yksärin? |
|
| |
Wellu Admin
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Pe Loka 01, 2010 7:38 pm | |
| Voit. Lue sivuilta toiminta kohdasta ohjeet, niin olet tervetullut! | |
|
| |
Marsuui Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Pe Loka 01, 2010 9:38 pm | |
| |
|
| |
Wellu Admin
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! La Loka 02, 2010 11:55 am | |
| Jos luit ne ohjeet, sinun pitäisi tietää! | |
|
| |
Mara Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 02.10.2010
| Aihe: Mara La Loka 02, 2010 3:34 pm | |
| Joo,oon toi Marsuui. Luin kyllä ohjeet mutten heti tajunnut. Anteeksi sekaannus! | |
|
| |
Elli Vierailija
| |
| |
Elisa Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Su Loka 17, 2010 9:50 pm | |
| Hei! Olen Elisa ja haluaisin alkaa hoitaa Nannaa. Olen lukenut säännöt ja olen innokas hoitaja. Itsellänikin on hevosia ja pidän niistä! Olen hoitanut ennenkin Nanna on mielestäni todella ihana <3 Ja pyydän että saisin hoitaa häntä Nimi: eeWiz Hoitoheppatoive: Sinttu Muuta: Haluaisin alkaa hoitaa Sinttua. Luin säännöt ja tottelen niitä -ainakin vähän (: Olen täysiheppahullu! |
|
| |
Elisa Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Su Loka 17, 2010 9:54 pm | |
| ^^ Joo sori siihen tuli vahingossa toi sinttu yms!! |
|
| |
Tiisti Vierailija
| Aihe: Haluaisin hoitohevosen Ke Loka 20, 2010 2:06 am | |
| Olisiko mitenkään mahdollista, että saisin Aadan hoitsuksi? Luin säännöt ja tottelen niitä -ainakin vähän. Luin koko hoitajat-osion. |
|
| |
millakka
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Ke Loka 20, 2010 8:41 pm | |
| Nimeni: Millakka Hoitohevostoiveeni: Cirius muuta: Tykkään kirjoitella paljon tarinoita !
LUIN SÄÄNNÖT JA TOTTELEN NIITÄ -AINAKIN VÄHÄN | |
|
| |
Tepa Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! To Loka 21, 2010 6:16 pm | |
| Nimesi: Tepa Hoitohevostoive: Netta Muuta: Virtuaalitallikokemusta on kolmisen vuotta, ja olen ollut monella tallilla hoitamassa. Netta vaikuttaa oikein kivalta, ja luin koko hoitaja -sivun läpi. Luin säännöt ja tottelen niitä -ainakin vähän. |
|
| |
erika
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 24.10.2010
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Su Loka 24, 2010 8:41 pm | |
| moipa. kattelin tossa sun sivujas ja tosi hieno talli ja kivat hevoset. <: ajattelin että voisinko hoitaa Ciriusta kun sillä ei ollut vielä hoitajaa? OLEN TÄYSIHEPPAHULLU ! | |
|
| |
Wellu Admin
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! Pe Loka 29, 2010 1:56 pm | |
| Kiitos kaikille oikein ja ei-oikein tehdyille hoitsupyynnöille. Tällä hetkellä ruusuke on lomalla, mutta tulaa pyytämään hoitsua sitten kun etusivun punainen teksti on hävinnyt. (jos emme siis lopeta ruusuketta...) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hoitsupyynnöt! | |
| |
|
| |
| Hoitsupyynnöt! | |
|