| Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. | |
|
+6Ritsku enni namunalle emmu Tessa Wellu 10 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Wellu Admin
Viestien lukumäärä : 375 Join date : 10.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Ruusuke
| Aihe: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Ke Helmi 24, 2010 10:45 pm | |
| | |
|
| |
Tessa Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 178 Join date : 03.02.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o
| Aihe: Lempihevonen <3 Ke Helmi 24, 2010 11:06 pm | |
| No mun lempihevonen on risteytysponiruuna sen nimi on Ruskelan Silverton sen kutsumanimi on Silver. Se on rautiaanpäistärikkö ja sen luonne on tällainen: Silver on ihanan kiltti muttei liian kiltti, tosi hyvä lännenhevonen sillä se ollaan koulutettu hyvin. Silver ei näyki melkeen koskaan minua ei ole näykkinyt kertaakaan, se ei koskaan potki tai pukittele. Ravaa mukavasti ja laukka on ihanaa, Silver oli ensimmäinen hevonen jolla ratsastin kunnolla siis ilman taluttaja. Maailman paras hevonen <3<33
Viimeinen muokkaaja, Tessa pvm Su Huhti 25, 2010 7:37 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
emmu Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 12.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : maapallo.....
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Ke Helmi 24, 2010 11:14 pm | |
| Lempi ponini on Aku joka hiljattai laukkasi vihreämmille niityille <3 ja tietty maailman paras pikku heppa metu <3
Viimeinen muokkaaja, emmu pvm La Toukokuu 29, 2010 7:27 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
namunalle Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 23.02.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. To Helmi 25, 2010 3:22 am | |
| mulla on sellanen vuokraheppa ku Niemen Toivo (sukupostissa kuvia=) Topi on sellanen perus suomalainen. Vitusen paukapää ei tahdo oikeen uskoo käskyy, mut oikeesti super kiltti. Pomottaa taluttajii joskus ja sil tuntuu olevan pohjaton masu x) jos näkee ruokaa ni mikää ei sitä pidätä Ratsastaes super<3 aluks saattaa kokeilla ratsastajaa ja olla laiska ym. mut siitä löytyy reipas koulutaituri ku jaksaa kaivaa. Hypänny alue ja piirikisoissa 130cm ratoi:D | |
|
| |
enni Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 176 Join date : 13.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Mimin karsina
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. To Helmi 25, 2010 9:12 pm | |
| Kävin kattoo ton Topin ja oli söpö <3 ittelläni ei oo mitää vuoraponiii tai hoitsuu | |
|
| |
Ritsku Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 207 Join date : 11.08.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Pe Helmi 26, 2010 12:12 am | |
| Jilperii öhöm siis Jill Sellain ihana kimon värinen risteytys, jotkut on miettinyt et siinä ois welhsii ja arabii<3 Hoitaess hiukan saattaa näykkiä ja liikkua varsinkin alussa, mutta hyvin alna pärjätä sen kanssa, vähän aikaa sitten olin mennyt sillä maastoonkin<3 Hauskaa oli! jekkuileva- J Innokas- I Luttana- L Luova- L öö.. Kiitoksia Emmulle ja Ennille kahteen vikaan adjektiivin keksimiseen Sellainen on Jill ( Siis jill on mun hoitsu ) (Unohin mainita ) | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 12.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : maapallo.....
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Pe Helmi 26, 2010 12:39 am | |
| - namunalle kirjoitti:
- mulla on sellanen vuokraheppa ku Niemen Toivo (sukupostissa kuvia=) Topi on sellanen perus suomalainen. Vitusen paukapää ei tahdo oikeen uskoo käskyy, mut oikeesti super kiltti. Pomottaa taluttajii joskus ja sil tuntuu olevan pohjaton masu x) jos näkee ruokaa ni mikää ei sitä pidätä Ratsastaes super<3 aluks saattaa kokeilla ratsastajaa ja olla laiska ym. mut siitä löytyy reipas koulutaituri ku jaksaa kaivaa. Hypänny alue ja piirikisoissa 130cm ratoi:D
kävin kattomassa, ihana heppa! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 178 Join date : 03.02.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Pe Helmi 26, 2010 12:48 am | |
| Mäki katoin siitä Topista sen kuvan. Ihana =) | |
|
| |
namunalle Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 23.02.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Su Maalis 28, 2010 8:33 pm | |
| - emmu kirjoitti:
- namunalle kirjoitti:
- mulla on sellanen vuokraheppa ku Niemen Toivo (sukupostissa kuvia=) Topi on sellanen perus suomalainen. Vitusen paukapää ei tahdo oikeen uskoo käskyy, mut oikeesti super kiltti. Pomottaa taluttajii joskus ja sil tuntuu olevan pohjaton masu x) jos näkee ruokaa ni mikää ei sitä pidätä Ratsastaes super<3 aluks saattaa kokeilla ratsastajaa ja olla laiska ym. mut siitä löytyy reipas koulutaituri ku jaksaa kaivaa. Hypänny alue ja piirikisoissa 130cm ratoi:D
kävin kattomassa, ihana heppa! nii on =) | |
|
| |
Marju Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 69 Join date : 29.03.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. To Huhti 08, 2010 7:44 pm | |
| Mun lemppari hoitsu on ratsuponi Bobi Trans horses ky tallilta. Bobi on vähän itseppäinen mutta rakastan sitä silti. | |
|
| |
hanna Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 18.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : suomi...
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Su Huhti 11, 2010 7:06 pm | |
| paras lemppari on prinssi ja riku<3 molemmat olen jo menettänyt enkä enää voi nähdä niitä...
vaikka Riku laukkas jo vihreemmille niityille se on aina mun sydämmessä eikä se ikinä lähe pois mun muistoista<3 | |
|
| |
hanna Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 18.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : suomi...
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Ti Toukokuu 04, 2010 2:04 am | |
| Nykyään Rikua paikkailee Mendoza<3 Pikkukakara joka syö/ottaa suuhunsa kaiken Se on valitettavasti yksäri mutta se ei menoa haittaa<3 | |
|
| |
eveliina Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 99 Join date : 14.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : aurinko xD kuuma paikka
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Ti Toukokuu 04, 2010 1:59 pm | |
| | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 176 Join date : 13.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Mimin karsina
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. La Toukokuu 29, 2010 2:04 am | |
| Metusein <3 sä veit mun sydämmeni | |
|
| |
Ritsku Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 207 Join date : 11.08.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. La Toukokuu 29, 2010 3:47 pm | |
| JIll Vei Mun Sydämmen. Hellyyttävillä metkuillaan : D Kuva: Mulla on kuva metusta. Tai on lisääki, mut täs on yks. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. La Toukokuu 29, 2010 4:33 pm | |
| ihania kivia Ritsku! <3<3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. La Toukokuu 29, 2010 5:06 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. La Toukokuu 29, 2010 7:03 pm | |
| Ihana kuva Ritsku ^^ Metu on noin 170cm korkuinen 6 vuotias fwb(?) ruuna. Metu valloittaa kaikki pikku kakaramaisella luonteella, eli kaikea pitää maistaa ( 8. Ruuna on myös hyvin ihmis rakas ja hellyyden kipeä. Laitumeltakin hakiessa tulee ja työntää melkein päänsä riimun <3 Pikku herralle ei millään voi suuttua vaikka välillä voi hieman innostua esim Riimua laittaessa nappaamaan sen suuhun ja heiluttelemaan sitä korkella (x Ritsku | |
|
| |
Olkku Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 11.08.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. Ke Elo 18, 2010 10:27 pm | |
| Hoitoponini Puuha-Pete, tutummin Puuhis. Tummanruunikko risteytysponi, 8-vuotias. Kiltti hoitaessa. Ratsastaessa välillä laiska, välillä säikky. Riippuu minkälainen päivä pojalla on. Kyseessähän on siis ruuna. Paras Upea Utelias Hassu Ihana Söpö ♥ Puuhiksen kuvan näätte tästä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. | |
| |
|
| |
| Kertokaa Omasta ponista, vuokraponista, hoitusta tai lemppari hepasta. | |
|