OLEN ALKANUT JO TEHDÄ UUSIA SIVUJA JA SIINÄ ONKIN PALJONE TEKEMISTÄ, JOEN ÄLKÄÄ IHMETELKÖ JOS OLEN HIDAS VASTAAMAAN TARINOIHIN YM. LISÄKSI MINULLA (KIN) ON KOULUA JA SE VAATII AIKAANSA. TOIVON ETTÄ YMMÄRÄTTE! Jotkut ovat varmaan jo huomanneet, että ruusukkeessa vaihtuu kohta ulkoasu.
Tätä myöten talli uudistuu muutenkin. Tässä listaa uudistuneista jutusta:
- Jokaiselle hoitajalle ikioma kaappi.nn
- Viikon hoitaja valitaan myös.
- Jokaiselle hevoselle ikioma sivu
- Osoite vaihtuu
- Ulkoasu vaihtuu
Hoitajien omat kaapitMIKSI? Hoitaja sivua on ärsyttävä ketala alaspäin ja päivittäminen on sen vuoksi hankalaa, No niin, seuraavaksi infoa kaapin haluaville!
Ilmoita tähän topiciin nämä: (punaiset pakolliset)
Nimeni:
Hoitsuni:Hoitokerrat: (
voit ilmoittaa montako kertaa olet hoitanut, eli monta tarinaa olet kirjoittanut)
Kuvaus itsestäni: (kerro missä asut, mistä pidät, ulkonäköä ikää...saat ihan itse kertoa) Saat siis keksiä ihan uuden ihmisen. Kerro kuvauksesi hän kannalla, eli ihan kuin vaikka minä kertoisin henkilöstä. Myös minä voin kirjoittaa esittelyn puolestasi, kerro siitä vain tänn!
Kuvani Jos et saa niitä foorumiin, laita sähköpostiin wellu97(@)hotmail.com Kuvissa pitää olla copyt kunnossa, jos sivuille pitää laittaa linkki, ilmoita asia, niin huolehdin sen. Kuvat siis voi olla vaikka slawlikista, siellä on paljon, muutama kuva olisi hyvä... Myös piiiretty kelpaa!
Laita tiedot tähän alle, niin olet listalla! OMAA KAAPPIA EI SAA JOS EI OLE VASTANNUT KYSEISIIN KYSYMYKSIIN! Kaapin saa, mutta kuvausta ja muita ei tule sivuille!
Viikon hoitajaSaa 50 v€. Viikon aikana pitää:
-Hoitaa eniten ja parhaiten
-Ostaa paljon (tai muu aktiivisuus)
-Kirjoitella foorumiin ja olla siellä aktiivinen
Hevosten omat sivutJokaiselle hevoselle tulee siis omat sivut, kunhan kerkeän tehdä. Voit toivoa hoitsullesi väriä! (samat värit kuin hoitajilla...)
Osoite vaihtuuMIKSI? Olin ladannut kuvia freewebsiin ja tila alkaa olla vähissä, Kun taas teen uuden osoitteen tilaa on taas, mutta vanhat kuvat pysyy silti sivuilla.
OSOITE ILMOITETAAN MYÖHEMMIN!
Ulkoasu vaihtuuMIKSI? vanha alkaa olla tylsä...En ole vielä löytänyt mukavaa ulkoasua mutta sinä voit auttaa
Ulkoasu tulisi olla:
- Linkit reunassa päällekkäin
-Tilaa ilmoituksille esim. linkkien alla.
- Värit ei saa olla pistäviä
- Kuvana voi olla muukin kuin hevonen, voin nimittäin muokata sen.
Voit etsiä sopivia ulkoasuja täältä:
www.ristiretki.arkku.netwww.samedistance.webs.comwww.freewebs.com/fauteuil-Ja tietenkin muualtakin jos löydät