Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyTi Elo 18, 2009 1:11 am


OLEN ALKANUT JO TEHDÄ UUSIA SIVUJA JA SIINÄ ONKIN PALJONE TEKEMISTÄ, JOEN ÄLKÄÄ IHMETELKÖ JOS OLEN HIDAS VASTAAMAAN TARINOIHIN YM. LISÄKSI MINULLA (KIN) ON KOULUA JA SE VAATII AIKAANSA. TOIVON ETTÄ YMMÄRÄTTE! queen


Jotkut ovat varmaan jo huomanneet, että ruusukkeessa vaihtuu kohta ulkoasu.
Tätä myöten talli uudistuu muutenkin. Tässä listaa uudistuneista jutusta:

- Jokaiselle hoitajalle ikioma kaappi.nn

- Viikon hoitaja valitaan myös.

- Jokaiselle hevoselle ikioma sivu

- Osoite vaihtuu

- Ulkoasu vaihtuu


Hoitajien omat kaapit
MIKSI? Hoitaja sivua on ärsyttävä ketala alaspäin ja päivittäminen on sen vuoksi hankalaa, No niin, seuraavaksi infoa kaapin haluaville!


Ilmoita tähän topiciin nämä: (punaiset pakolliset)

Nimeni:
Hoitsuni:

Hoitokerrat: (voit ilmoittaa montako kertaa olet hoitanut, eli monta tarinaa olet kirjoittanut)
Kuvaus itsestäni: (kerro missä asut, mistä pidät, ulkonäköä ikää...saat ihan itse kertoa) Saat siis keksiä ihan uuden ihmisen. Kerro kuvauksesi hän kannalla, eli ihan kuin vaikka minä kertoisin henkilöstä. Myös minä voin kirjoittaa esittelyn puolestasi, kerro siitä vain tänn!
Kuvani Jos et saa niitä foorumiin, laita sähköpostiin wellu97(@)hotmail.com Kuvissa pitää olla copyt kunnossa, jos sivuille pitää laittaa linkki, ilmoita asia, niin huolehdin sen. Kuvat siis voi olla vaikka slawlikista, siellä on paljon, muutama kuva olisi hyvä... Myös piiiretty kelpaa!

Laita tiedot tähän alle, niin olet listalla! OMAA KAAPPIA EI SAA JOS EI OLE VASTANNUT KYSEISIIN KYSYMYKSIIN! Kaapin saa, mutta kuvausta ja muita ei tule sivuille!

Viikon hoitaja


Saa 50 v€. Viikon aikana pitää:
-Hoitaa eniten ja parhaiten
-Ostaa paljon (tai muu aktiivisuus)
-Kirjoitella foorumiin ja olla siellä aktiivinen

Hevosten omat sivut
Jokaiselle hevoselle tulee siis omat sivut, kunhan kerkeän tehdä. Voit toivoa hoitsullesi väriä! (samat värit kuin hoitajilla...)

Osoite vaihtuu

MIKSI? Olin ladannut kuvia freewebsiin ja tila alkaa olla vähissä, Kun taas teen uuden osoitteen tilaa on taas, mutta vanhat kuvat pysyy silti sivuilla.

OSOITE ILMOITETAAN MYÖHEMMIN!


Ulkoasu vaihtuu


MIKSI? vanha alkaa olla tylsä...En ole vielä löytänyt mukavaa ulkoasua mutta sinä voit auttaa
Ulkoasu tulisi olla:

- Linkit reunassa päällekkäin
-Tilaa ilmoituksille esim. linkkien alla.
- Värit ei saa olla pistäviä
- Kuvana voi olla muukin kuin hevonen, voin nimittäin muokata sen.

Voit etsiä sopivia ulkoasuja täältä:

www.ristiretki.arkku.net
www.samedistance.webs.com
www.freewebs.com/fauteuil-

Ja tietenkin muualtakin jos löydät


Viimeinen muokkaaja, Wellu pvm To Heinä 01, 2010 2:45 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyPe Elo 28, 2009 1:20 pm

mä en oikein tiiä mitä tohon esittelyy laittaisin.... confused
ku en nyt oikeen tiedä millai olisin.....et sillee No


Viimeinen muokkaaja, enni pvm Su Elo 30, 2009 5:57 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyPe Elo 28, 2009 7:08 pm

Hyvä, esittely siis on sellainen, minkälainen olet virtuaalitallilla, ei sellainen mikä olet siellä ruudun takana. Eli voit olla vaikka 50 v. ja vaikka mies Very Happy Ja kuvat voit ottaa vaikka slawlikista (kerrothan sitten mistä kuva on, koska ihan mistä vaan ei kuvia saa kopioida ja lisään sitten kuvien alapuolelle, mistä se on)

Toivottavasti tämä selvinti kaikkia...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
eveliina
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
eveliina


Viestien lukumäärä : 99
Join date : 14.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : aurinko xD kuuma paikka

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyLa Elo 29, 2009 5:49 pm

Nimeni:Eveliina
Hoitsuni:Foksu
Hoitokerrat:En muista
Minkä värinen kaappi?sininen
Kuvaus itsestäni:Olen 110% eläin rakas!!.Tykkään kaikista isoista hevosista!!!Mutta paras Rotu on shire<3<3Siis kyllä pienetkin ja keskikokoiset onihan mukavia! afro afro Koulussa on ylensä tylsää mutta pakko sitäkin on jaksaaa... Sleep Sleep Sieltä kivoimmat aineet ovat:matikka lliikka fyke kemia bilsa kuvis kässä maantieto.Tylsimmät ovat enkku saksa mussa!
Kuvani:En oo löytäny sopivii...
Takaisin alkuun Siirry alas
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptySu Elo 30, 2009 5:59 pm

mä en oikein tiiä mitä tohon esittelyy laittaisin.... confused
ku en nyt oikeen tiedä millai olisin.....et sillee No

ja pitäskö siin olla joku kuva ponista vai "ittestää"... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptySu Elo 30, 2009 9:51 pm

Ennille: Kuva saa olla sellainen missä on joko kuva itsestään tai hepasta ja ihmisestä. Mutta ihminen on pakko olla Very Happy Esittelyyn voi laittaa esim. että asuu kolmen kilometrin päästä tallilta on ratastanut vaikka 5 vuotta ja on 4 siskoa Very Happy

Eveliinalle: Kyllä kyllä, onko esittely itsestäsi vai siitä "kuka olet tallilla?"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyMa Elo 31, 2009 7:39 pm

Nimeni:enni
Hoitsuni:Ami ja Tella
Minkä värinen kaappi: lila
Kuvaus itsestäni: olen 12.v tyttö ja käyn ruusukkeen tallilla hoitamassa Amia ja Tellaa yleensä noin 4 kertaa viikossa. Asun noin 2 km päässä tallista ja menenkin sinne usein pyörällä. Ratsastuksessa kaikki lajit ovat kivoja, mutta esteet ovat parhaita! Parhaita kamuja tallilla on hanna, Eveliina,ritsku,emmu, jaxu ja tietty Wellu.
Kuvani : sen jo lähetinkin Wellulle...
Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyMa Elo 31, 2009 10:58 pm

Hyvä Very Happy Nyt kaappisi on kunnossa (olen lisännyt sen jo, mutta näät se myöhemmin sitten Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyKe Syys 23, 2009 9:11 pm

Nimeni:Nazqy
Hoitsuni:Netta
Hoitokerrat:öööö...
Minkä värinen kaappi?lime
Kuvaus itsestäni:Olen 120 % eläin rakas.
loput kerron myöhemmin kun mietin vielä! Smile Arrow
Takaisin alkuun Siirry alas
Ritsku
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Ritsku


Viestien lukumäärä : 207
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Lahti

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyPe Syys 25, 2009 9:23 pm

Nimeni:Ritsku
Hoitsuni:Nemo ja Clara
Kaapin väri: oranssi
Hoitokerrat: Ei näy vanhaa hoitoviekkuu, joten en voi laskea, mutta foorumin tarinoita taitaa olla yksi Rolling Eyes
Kuvaus itsestäni: Olen 11vuotias tyttö, jolla on koira nimeltä Miska(olen tainnut jo tuoda sen tallille) Asun n. 2kilometrin päästä tallilta ja kouluni sitten on tallilta n. 4km Neutral. Olen hyppinyt jo n. 60cm. Ja taisin voittaakkin yhdet este-kilpailut. Rakastan yli kaiken vuoniksia pig
.



"Voin vielä ehkä myöhemmin parannella vielä luonnettani"
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! EmptyLa Syys 26, 2009 1:54 am

Lue tämä viesti!

Hyvä, hyvä Very Happy Muistakaa, että esittelyt eivät ole "teistä itsestänne" vaan voitte olla vaikka 100 vuotiaita papparaisia tai possuja pig Lissäksi oii mukavaa, että esittely olisi sellainen missä ei olisi pelkkiä olen 100 prosenttia hevoshullu ja eläinrakas ja rakasta eläimiä, se ei kerro yhtään mitään, tottahan jokainen rakastaa eläimiä? Äläkä tee luotteloa! Lisäksi kertokaa "itsestänne" sellaisella tavalla että "joku" muu kertoisi sinusta, esim. (esimerkin nimi on vaikka peppi )


"Peppi on lystikäs tyttö, joka asuu noin 3km päästä tallilta. Hänellä on ruskeat hiukset, jotka on yleensä letillä. Peppi on yleensä iloinen, tosin suuttu, jos joku suuttu hänelle Very Happy Hänellä on musta labradorikoira, nimeltään Porkkana, joka on yleensä mukana tallilla. Peppi on ahkera ja yleensä jokainen pitää hänetä. Hän tykkää shettiksistä, mutta isommatkin hepat kelpaa. Peppi osaa ratsastaa hyvin, on kisaillutkin. Hän on nyt 15 vuotta ja naurua riittää"

Tuollaista jos hakisitte? Lisäksi kuvan on lähettänyt jo:

-Ritsku
-Emma
-Enni

Jos puutut listalta, vaikka olet varma että olet lähettänyt, kirjoita! Muut joilla ei ole vielä kuvaa, etsikää, etsikää!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Sponsored content





Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty
ViestiAihe: Vs: Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !   Virtuaalitalli ruusuke uudistuu!  // V A N H A ! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Virtuaalitalli ruusuke uudistuu! // V A N H A !
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ruusuke on nyt auki!
» Ruusuke avattu!
» Ruusuke lomalla!
» Onko Ruusuke tullut tiensä päähän?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Palautteet Wellulle-
Siirry: