| Jutteluaaaa!!!! ;) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tessa Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 178 Join date : 03.02.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o
| |
| |
emmu Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 12.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : maapallo.....
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 3:12 pm | |
| JEI! eka!! ja uus palsta <33
//saako sekoilla (8 //<3 // pitäis kirjustaa tarina (8 // sunnuntain kisoja odotellessa <33 | |
|
| |
enni Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 176 Join date : 13.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Mimin karsina
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 3:19 pm | |
| jeeh täällä taasenhan minä0_0 //halppis kopio edellisestä sinne siis | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 178 Join date : 03.02.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 3:19 pm | |
| Tääl saa jutella ja pölöttää ja mitälie xD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 3:20 pm | |
| - enni kirjoitti:
- jeeh täällä taasenhan minä0_0
//halppis kopio edellisestä sinne siis aivan oikees oot mut se onki Testailualue xD | |
|
| |
E.T Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Täällä Telluksella...
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 11:40 pm | |
| | |
|
| |
E.T Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Täällä Telluksella...
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 11:42 pm | |
| Heips, nyt taidan kyl lähtee ennenkuin sekoan... Täytyy olla hullu ettei sekoa! Eli en voi enää seota. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Pe Toukokuu 14, 2010 11:45 pm | |
| - E.T kirjoitti:
- Heips, nyt taidan kyl lähtee ennenkuin sekoan... Täytyy olla hullu ettei sekoa! Eli en voi enää seota.
XD Oon sekompi Ihme jollei ketää oo huomannu? O_O | |
|
| |
E.T Perus chataaja
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) La Toukokuu 15, 2010 12:10 am | |
| Tessa totesi: - Lainaus :
- XD
Oon sekompi Wink Ihme jollei ketää oo huomannu? O_O Njooh, en nyt tiiä... Et oo viel tainnut tähdä kun sekoan... ? Mutta eihän sitä tiiä... Tylsää on kuitenkin... En tiiä, viittiskö aloittaa uuden stoorin... Siinä pulma! Herää kysymys: Mistä on kysymys... Vanha juttu | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 176 Join date : 13.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Mimin karsina
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Ma Kesä 14, 2010 3:33 am | |
| onks hullujen huone poistettu? omg o_O | |
|
| |
Wellu Admin
Viestien lukumäärä : 375 Join date : 10.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Ruusuke
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Ma Kesä 14, 2010 2:34 pm | |
| On. Ja syitä minulla on monia: -Hullujenhuoneessa kaikki saa vain lisää viestejä (eli aloitteleve chattää jne. nousee nopeasti) -Te sekoilette liikaa ja ette enää hoida. -Ja minua ei yhtään hyvita tulla katsomaan teidän sekoilujanne. -Ja viestit on ihan oikeasti TURHIA. Voitte vaikka mesessä sekoilla noin, jos tahdotte, mutta ei jooko tehdä sitä täällä foorumissa, kuluttamassa foorumin muistia.
Kiitos että sain sanoa sanani ja toivon että te ette suutu tästä kummemmin.
Keksikää itse joku toinen paikka hulludelle kuin foorumi, vaikka oma freebok (siis viekku) tai mesessä sitten hulluttelette. =) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Ma Kesä 14, 2010 4:21 pm | |
| - Wellu kirjoitti:
- On.
Ja syitä minulla on monia: -Hullujenhuoneessa kaikki saa vain lisää viestejä (eli aloitteleve chattää jne. nousee nopeasti) -Te sekoilette liikaa ja ette enää hoida. -Ja minua ei yhtään hyvita tulla katsomaan teidän sekoilujanne. -Ja viestit on ihan oikeasti TURHIA. Voitte vaikka mesessä sekoilla noin, jos tahdotte, mutta ei jooko tehdä sitä täällä foorumissa, kuluttamassa foorumin muistia.
Keksikää itse joku toinen paikka hulludelle kuin foorumi, vaikka oma freebok (siis viekku) tai mesessä sitten hulluttelette. =) Yhyy ): | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Ma Kesä 14, 2010 11:45 pm | |
| - Tessa kirjoitti:
- Wellu kirjoitti:
- On.
Ja syitä minulla on monia: -Hullujenhuoneessa kaikki saa vain lisää viestejä (eli aloitteleve chattää jne. nousee nopeasti) -Te sekoilette liikaa ja ette enää hoida. -Ja minua ei yhtään hyvita tulla katsomaan teidän sekoilujanne. -Ja viestit on ihan oikeasti TURHIA. Voitte vaikka mesessä sekoilla noin, jos tahdotte, mutta ei jooko tehdä sitä täällä foorumissa, kuluttamassa foorumin muistia.
Keksikää itse joku toinen paikka hulludelle kuin foorumi, vaikka oma freebok (siis viekku) tai mesessä sitten hulluttelette. =) Yhyy ): ^^ | |
|
| |
Olkku Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 11.08.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) Ke Elo 18, 2010 10:19 pm | |
| Juttelen juttelen :DD Tänään saatiin koulus kummilapset ♥ (oon kutosel) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jutteluaaaa!!!! ;) | |
| |
|