Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Varsoista! Lukeakka kaikki!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! EmptyLa Kesä 19, 2010 1:59 am

Yllätyin kuin luin Marjun pitkän jatkotarinan, jossa hän ensin ratsastaa dumlella ja sen jälkeen lähtee lentokoneella jonnekkin. (en lukenut kuin ekan osan) Mutta siis jokatapauksessa, yllätyin kuinka Marju "kohteli" Dumlea. Dumle on todella nuori hevonen (ikääntymistä ei näy sivuilla, mutta laskin nopeasti, eli jotain 1v.) Ja sille ei ole totuteltu satulaa, suitsia, ratsastajaa selkään tms. Silti hevonen (ainiin, VARSA) joutuu menemään ravia ja laukkaa jne. vaikka kaikki muukin on uutta. En todellakaan tiedä oikeasti miten nuoria hevosia koulutetaan tarkalleen, mutta sen tiedän että jos varsa ei nosta ravia, sille ei anneta raippaa, silloinhan raippa on se apu, milloin pitää ravata, ei pohkeet. No joo, onhan Dumle ja muut hevoset virtuaalihevosia, mutta olisi kuitenkin kiva, että ihan tuollaista ei tehtäisiin.

Tämä koskee kaikkia Ruusukkeen hoitajia jne. mutta tämä oli hyvä esimerkki. Toivon että jos otatte varsoja hoitsuiksi, tiedätte edes vähän miten niiden kanssa toimintaan.

En halua pahoittaa tällä Marjun mieltä, mutta tarinan nähtyäni, minun oli pakko tehdä asijoille jotain. Ehkä itsekkin olisin voinut kertoa paremmin varsoista ja niiden kouluttamisesta. (haa, sellaiset ohjeet tulee varmaan pian C= )

Yritämme saada ruusukkeen eloon ensiviikoksi. Emme lupaa mitään, mutta yritämme!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Marju
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
Marju


Viestien lukumäärä : 69
Join date : 29.03.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Tuusula

Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! EmptyLa Kesä 19, 2010 5:26 pm

Anteeksi hirveesti, mut en tienny, että Dumle on niin nuori. Shocked Oon kyllä vilkaissu sen sivuja, mutta sitten sivut ovat toiminneet pelkällä mozzillalla ja minulla ei ollut sitä. Arvelin että Dumle oli vähän nuori, ku sen ikää ei ollut siinä, mut en kertakaikkian tiennyt, että se on 1 v. Vielä kerran anteeksi. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! EmptyLa Kesä 19, 2010 5:46 pm

Virheitä sattuu. Seuraava ulkka toimii myös internetillä, joten pääset kohta tutkimaan sivuja tarkemmin. Olisit voinut kysyä onko Dumle tosiaan nuori, mutta se on nyt mennyttä elämää =) Asia on nyt hoidettu, toivottavasti vielä muutkin varsojen hoitavat ottavat tästä opikseen!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Marju
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
Marju


Viestien lukumäärä : 69
Join date : 29.03.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Tuusula

Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! EmptyLa Kesä 19, 2010 6:25 pm

Mut mun muistaakseni Dumlen sivulla, kohdassa "syntynyt" luki 2004 tai jotain sinneppäin ja olen ihan varma, että Vilin sivulla luki syntynyt vuonna 2003. Ehkäpä minä nyt tässä olen tyhmä tai joku muu on vialla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! EmptyLa Kesä 19, 2010 7:01 pm

Vili on kyllä ihan aikuinen, mutta voi olla että Dumlen sivuilla luki jotain muuta, mutta se on kuitenkin syntynyt tuolloin mitä tuossa lukee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Marju
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
Marju


Viestien lukumäärä : 69
Join date : 29.03.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Tuusula

Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! EmptyPe Loka 22, 2010 12:11 am

Tiedän että tää on nyt jo vanha asia, mut ku tässä nyt tutkin niitä Dumlen sivuja niin siellä lukee edelleen, että Dumle on syntynyt 1.5.2003. Kivointa on se etää Vililläkin lukee: syntynyt 1.5.2003. Very Happy

Joo, tajuan, että tämä on nyt vain pikku virhe, mutta olisi kivaa jos vaihtaisit tiedot Dumlelle. Smile

Ja tästä Dumlesta vielä yksi kysymys. Kun sen luonnessa ei lue mitään, niin teetkö sitten luonteen itse vai voinko minä keksiä sen Dumlelle?

Kiitos jo etukäteen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Varsoista! Lukeakka kaikki!   Varsoista! Lukeakka kaikki! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Varsoista! Lukeakka kaikki!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Ilmoitustaulu-
Siirry: