Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Demonin hoitoviekku

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Honey
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Honey


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 02.09.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Espoo

Demonin hoitoviekku Empty
ViestiAihe: Demonin hoitoviekku   Demonin hoitoviekku EmptyTo Syys 02, 2010 10:11 pm

Tänne tulee Demonin hoitotarinoita ja turinoita.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://demonioo.webs.com/
Honey
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Honey


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 02.09.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Espoo

Demonin hoitoviekku Empty
ViestiAihe: Vs: Demonin hoitoviekku   Demonin hoitoviekku EmptyPe Syys 03, 2010 4:20 pm

ESITTELY:
Kia Strengell
18.v
Kia on todella mukava kaikille ja yrittää aina olla hauska. Kia saattaa joskus vihaisena ollessaan tiuskia. Kia on hevostaitoinen ja harrastaa myöskin piirtämistä. Kialla on pieni talo.

Mitä tekisin ilman Demonia

Avasin silmäni ja katsoin kelloa. ''Oi ei!'' huudahdin kun näin, että kello oli jo 6.30. Otin harjan kirjoituspöydältäni ja harjasin hiukseni kevyesti. Otin ratsastuskamppeeni kaapista. Juoksin kylpyhuoneeseen ja pesin hampaani. Hypin portaat alas ja hölkkäsin keittiöön. Avasin kaapin ja otin sieltä kaksi välipalapatukkaa sekä banaanin. Otin jääkaapista villivadelman makuista vichyä ja pakkasin ne laukkuuni jonka olin eilisiltana hakenut keittiöön. ''Ai niin joo'' sanoin kun muistin vielä itsetekemän nimikylttini. Hain sen ja mustan tussini yläkerrasta ja laitoin ne laukkuuni. Nappasin laukun ja hain mönkijän avaimeni, avaimeni ja puhelimen. Laitoin avaimet reppuun ja tarkistin mitä kello on. Minulla on siis 15 minuuttia ehtiä tallille. Juoksin ulos ja hyppäsin mönkijän selkään. Kun tulin tallille laitoin mönkijäni lukkoon ja aloin kävellä yksityistallille päin. Juuri kun olin kääntymässä oikealle, niin alkoi sataa. Juoksin tallille ja kävelin sisään. Kun tulin sisään niin näin 16 todella hienon näköistä karsinaa, sekä yhden luona Wellun antamassa heinää eräälle hevoselle. ''Hei'' sanoin reippaasti. ''Hei. Sinähän olit Kia, sen uuden hevosen omistaja.'' jutteli Wellu. ''Joo, oon mä. Sen hevosen nimi on muute Temerario demonio. Toisin sanoen Demoni. Tullaan sitten varmaan näkemään paljon.'' . ''Joo tietysti'' Wellu sanoi ja jatkoi hevosen syöttämistä. Kävelin käytävän loppuun ja sieltä sitten käännyin kunnes tulin toiseksi viimeisimmän tyhjän karsinan luo. Otin laukustani itsetekemän puisen nimikyltin. Vaikka se oli puuta, niin se oli kuitenkin ohutta. Otin myöskin tussin ja kirjoitin Demonin tiedot kyltille. Lopuksi kiinnitin sen karsinan oveen. Vaihdoin turpeet/turveet (Kumpi se on?)ja tarkistin vielä toimiiko vesiautomaatti. Nyt karsina oli siisti ja vesiautomaattikin toimi. Kohta kuulin jonkun askeleita. ''Hei Wellu! Tuolla ulkona on hevosauto. Olisiko sinulla mitään käsitysta mitä se tekee täällä?'' kuului tuttu ääni. Kävelin paikalle. ''Hei Ritsku. Siis onko siellä iso hevosauto?'' kysyin. ''Joo. Semmonen tosi iso. Onks se sun?'' kysyi Ritsku. ''JEIJ! Demoni on täällä'' hihkuin. Kävelin ulos ja sieltä sitten parkkipaikalle. Näin vanhan tutun Ruusulammen hevostallin trailerin. Kun tulin auton luokse niin ulos astui vanha valmentajani Sanna. ''Hei.'' sanoin iloisesti Sannalle. ''Heippa Kia!'' vastasi Sanna. ''Miten Demoni voi?'' kysyin innoissani. ''Ihan hyvin hän se. On jo syönyt aamupalankin. Mutta se on hieman levoton.'' Sanna puheli minulle. ''Hyvä. Mutta vieläkin harmittelen että jouduitte lopettamaan. Mutta lastataan Demoni ulos.'' juttelin Sannalle. ''Niin. Harmi että lopetimme, Millakin ikävöi perääsi. Mutta lastataan sitten Demoni ulos.'' Sanna vastasi. Lastasimme Demonin ulos ja talutimme sen talliin. Kun Demoni oli karsinassaa riisuin häneltä riimun ja suojaimet. Laitoin riimun koukkuun joka oli karsinan ovessa ja suojaimet karsinanoven kaiteeseen. Sanna jäi juttelemaan Wellun ja Ritskun kanssa, minä menin hakemaan satulan. Otin satulan satulatelineestä ja aloin kävelemään taas tallille päin. Kun tulin satulahuoneeseen etsin itselleni sopivan satulatelineen ja asetin satulan sen päälle. Hain vielä suitset ja asetin ne satulan yläpuolelle koukkuun. Kun olin kävelemässä trailerille päin niin kuuntelin hieman Sannan, Wellun ja Ritskun juttelua. He näyttivät tulevan toimeen. Kun olin autolla olin juuri nostamassa harjapakkia kun katsoin ympärilleni. Hetkinen, missä kaikki muut tavarani ovat. En nähnyt satulavyötä tai esimerkiksi suojaimia. Ainoat suojaimet olivat olleet hevoselani jalassa. Missä kaikki tavarani olivat. Otin harjapakin ja kävelin talliin. ''Hei Sanna, missä kaikki tavarani ovat. Kuten vaikka satulavyö?'' kysyin ihmeissäni. ''Oi herran jestas. Ne taisivat jäädä Ruusulampeen. Tuon ne huomenna sitten. Sopiiko se sinulle?'' harmitteli Sanna. ''Tietysti sopii, kunhan saan ne.'' vastasin iloisesti. Menin harjaamaan Demonia. ''Sinähän olet hyvä pikku hevonen.'' kehuin Demonia. Kohta Sanna tuli luokseni ja hyvästelimme. Muistutin häntä vielä tavaroistani jotka piti tuoda. Kun Sanna lähti sain vihdoin Demonin harjattua. Ainakaan tänään se ei temppuillut. ''Mennäänkö kävelee Demoni?'' kysyin. Demoni hörähti iloisesti. Taputin Demonia kaulalle. Laitoin Demonille riimun ja talutin sen ensimmäiseksi ulos ja sitten maastoon. Kun olimme kävelleet kymmenen minuuttia otin laukustani välipalapatukan, siinä oli kauraa ja omenaa. Juuri kun olin haukkaamassa sitä niin Demoni pysähtyi ja söi patukkani tyytyväisenä. ''Demoni!'' Sä söit mun välipalan.'' huudahdin. Otin kassistani toisen välipalapatukan, mutta tällä kertaa söin sen nopeasti. Otin vielä vesipulloni ja hörppäsin vettä. Demoni pikkaisen työnsi vesipulloa ja melkein kaikki vedet tippuivat päälleni, onneksi vain saappailleni. ''Demoni! Ei suhun voi enään luottaa.'' suutuin. Banaania en antaisi Demonin syödä. Joten jatkoimme matkaamme. Noin 20 minuutin kuluttua kyllästyin kävelemiseen ja kannustin Demonin raviin. Ravasimme 10 minuuttia ja sitten menimme taas käyntia. Lopulta tulimme taas tallille. Kävelin tallille ja talutin Demonin karsinaan. Riisuin riimun ja katsoin kelloa puhelimestani. Kello oli 12. Joten kävisin kotona nopeasti. Ajoin kotiin niin hitaasti kun pystyin ja nautin maisemista. Kun tulin taloni eteen laitoin mönkijäni lukkoon ja menin sisälle. Otin paperia ja aloin piirtämään hevosta. Hevosesta tuli aika hassun näköinen, mutta se oli kuitenkin hieno. Sen jälkeen aloin selailla hevoslehtiäni. Niitä olikin aika paljon joten luin aika kauan. Kohta puhelimeni soi. ''Kia puhelimessa.'' ''Moi, täällä Wellu missä sä oot. Ku nyt täytyis ruokkii nää hevoset ja Demoni on ihan nälissään.'' kertoi Wellu. ''Oih! Onko kello jo niin paljon. Odotappa hetki tulen heti sinne. Moikka.'' ''Heippa Kia.''. Otin laukkuni ja sätäsin ulos. Avasin mönkijän lukkoni ja kiidin nopeasti tallille. Laitoin mönkijän lukkoon ja juoksin talliin. Annoin nopeasti Demonille ruuat. Jäin Demonin karsinaan istumaan ja katsoin kuinka ihana se on. Kohta silmäni vaipuivat kiinni. Nukahdin.

''Kia. Kia. KIA!'' huusi Wellu. ''Hä? Mitä? Missä?'' ihmettelin. ''Nukahdit Demonin karsinaan. Nukuit 3 ja puoli tuntia. Kello on puoli kahdeksan.'' Wellu vastasi. ''Oho. No minun varmaan pitäisi taluttaa Demonia pikkaisen. Ovatko tunnut kentällä vai maneesissa?'' kysyin. ''Maneesissa, on taas satanut. Joten olet siis kentällä. Tuo Demoni sitten iltaruokinnaksi tänne. Koska minä teen iltatallin'' Wellu jutusteli kanssani. Nyökkäsin pikkaisen. Nousin ylös ja avasin karsinan oven. Otin riimun ja laitoin sen Demonille. Kävelimme ulos ja suunnistimme kentälle päin. Taluttelin Demonia käynnissä hieman ja sitten hieman ravia. Kävelimme vielä vähän kunnes menimme sisään. Harjasin vielä Demonin ja poistuin. ''Heippa Wellu.'' ''Heippa Kia. Pidän Demonista kyllä huolta.'' Kävelin mönkijän luo ja hyppäsin sen selkään. Mitä tekisin ilman Demonia I love you

Hauska loppu! Saat 170ve
-Ritsku
Takaisin alkuun Siirry alas
http://demonioo.webs.com/
Honey
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Honey


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 02.09.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Espoo

Demonin hoitoviekku Empty
ViestiAihe: Vs: Demonin hoitoviekku   Demonin hoitoviekku EmptyPe Syys 03, 2010 11:19 pm

Demonin paras kaveri

Demonin hoitoviekku Phorse

If you want scream
you need eat ice-cream
Never enter the horse
or otherwise refuse G-forse

Totta, siin ei ollu mtn järkee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://demonioo.webs.com/
Sponsored content





Demonin hoitoviekku Empty
ViestiAihe: Vs: Demonin hoitoviekku   Demonin hoitoviekku Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Demonin hoitoviekku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitovihkot-
Siirry: