Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Netan hoitopäivyri

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri EmptyTi Elo 18, 2009 1:31 am

NETTA FRA NELIKAVIO
"NETTA"
TUTUSTU
HOITAJA: NAZQU


Netan hoitopäivyri Netta210

Netan hoitopäivyri Netta310


Viimeinen muokkaaja, Wellu pvm La Marras 07, 2009 1:26 am, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Vs: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri EmptyLa Syys 19, 2009 1:44 am

Laughing Tänään en voinut olla tallilla kuoin muutaman tunnin. Hain Netan laitumelta, mutta se ei ois halunut tulla sieltä pois en saannut sitä siis kiini ihan helpolla. Netta laukkaili aivan villisti kunnes se lopulta lopetti ja tuli luokseni. Otin Netan kiini ja lähdin taluttamaan sitä kohti tallia. Tallissa aloin harjaamaan Nettaa. Se seisoi aivan kiltisti flower paikoillaan. Kun olin harjannut Netan laitoin suitset sen päähän ja lähdin maastoon. Netta suorastaan tanssahteli eteenpäin kävin noin parin tunnin lenkin ja kun tullimme takaisin olimme molemmat aivan hiestä märkiä. Tallille päästyä vein Netan suoraan pesupaikelle purin siellä vasta kamat. Pesin Netan viileällä vedellä ja se tuntui nauttivan siitä. Kun olin pessyt Netan vein sen takaisin laitumelle jossa se tietekin piehtaroi heti ja oli aivan likainen sen jälkeen. Exclamation Lopuksi ennenkui jouduin lähtemään kotia kohti pesin vielä Netan kupit ja kalterit ja lakaisin tallin käytävät. Olisin hallunnut ollla vielä kauemmin tallilla,mutta kun tuli luvattua mennä hoitamaan niitä äitin tuttavan lapsia illaksi. Huomenna aion olla kyllä kokopäivän tallilla Exclamation Exclamation Exclamation Laughing Very Happy

Saat 45ve
-Wellu
Takaisin alkuun Siirry alas
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Vs: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri EmptyKe Syys 23, 2009 12:02 am

Aamulla nukuin pommiin ja muistin, että minun piti mennä auttamaan kaveriani tallille Laughing nousin nopeasti sängystä. Laiton ratsastushousut jalkaan ja pyörilemään tallille . Kun tulin tallille oli aivan puhki mutta kaverini oli jo antanut aamuheinät niille hepoille jotka oli tallissa oli ollut yön yli. Pyytelin tietenkin hirvittävästi anteeksi ja sanoin ettei se toistu ennää "toivottavasti". Kävimme sitten hakemassa hepot sisälle ja kohta tulivatkin jo ensimmäiset sen päivän ratsastajat. Autoin tunnillemenijöitä laittamaan "hevosensa" ja "poninsa" kuntoon... Sen jälkeen lähdin etsimään missä Netta on. Aluksi en löytänyt sitä mistään kävin katsomassa sitä jopa sen omassa karsinassa mutta se ei ollut sieläkään. Kysyin kavereiltani että "tiedättekö missä Netta on" ja he vastasivat että "eikö se ole karsinassa?" kävin katsomassa uudestaan Netan karsineen ja siellä se olikin Very Happy olin ollut vähän sokea kun en ollut huommannut sitä! Vein Netan ulos jossa aloin sitä sitten harjata. Se piti siitä kovasti vaikka ei oiken tuntunut pysyvän koko ajan aloillaan. Kun olin harjannut sen laitoin satulan ja suitset ja suojat sille ja itselleni tietty kypärän ja lähin ratsastaa kentälle. Kentällä oli muutama este joita aloin hypätä verryttelyn jälkeen. Kaverini oli katsomassa kun ratsastin ja se myös nosteli puomeja. Suuri kiitos hänelle sunny Surprised hypyt meni omasta mielestäni hyvin ja Netallekkin tuli hiki Laughing kun olin hypännyt lähdin vielä maastoon vähäksi aikaa missä oli ihanan rauhallista. Kävimme vanhan tuulimyllyn luona ja takaisin tallia kohti. Tallilla purin Netan ja venyttelin sen notkeaksi ja vein sitten pesulle. flower kun olin kuivannut Netan vein sen karsinaan missä sille oli jo ruuat valmiina ja lähdin itsekkin syömään Smile syönnin jälkeen menin Netan karsinaan selvitin sen harjan ja hännän ja tein häntään letin. Wink pesin Netan kamat ja kupit , s-kiven suojat ja riimun putsasin harjat. Kun ilta sitten alkoi häämöttää vein Netan laitumelle jonne se jäi kavereittensa kanssa ja itse lähdin pyörallä kohti kotia. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Vs: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri EmptyKe Syys 23, 2009 10:54 pm

Tänään oli koulua Sleep jotenka pääsin vasta koulun jälkeen tallille. Pyöräilin nopeasti tallille jotenka matkaan ei mennyt kuin 20 minuuttia. Heti tallille päästyä menin Netan kasrsinan luo ja sillä Netta jo hörähteli minulle tervehdyksensä. Kurkkasin päivän tuntilistasta, että oliko Netta menossa enään illalla tunnille. Eikä ollut, JIPPIIIII!!!! jotenka kävin hakemassa Netan harjat ja aloin harjata sitä. Harjattuani puhdistin Netan kaviot ja jalat jonka jälkeen laitoin varasuojat suojat jalkoihin "siillä oikeet oli viel vahän kosteat". Satuloin vielä Netan ja suitset päähän jonka jälkeen laiton itselleni kypärän ja turvaliivin hanskat ja raipan käteen jä lähdin kentälle. Kentällä verkkasin Netan kunnolla ennen kuin aloin harjotella pohkeenväistöä, sulku-ja avotaivutusta. Pari laukanvaihtoakin tein. Ratsastin noin puolitoistatuntia jonka jälkeen vein Netan pesulle "purin tietenkin eka kamat" pidin jalkoja letkuissa jonkun 10 minaa. Kuivasin Netan ja vein sen sitten laitumelle jossa se alkoi tietenkin heti piehtaroida. Talliin päästyäni otin talikon käteeni ja aloin putsata Netan karsinaa. Se oli aika kakkanen. Vein kakat tallin taakse niille tarkoitetulle paikalle. Vahdoin oljet/purut karsinaan ja vanhat vein pois. Sen jälkeen pesin kupit ja putsasin s-kiven. Kävin hakemassa riimun ja harjat ja suojat jotka eilen olin pessyt ja laitoin ne paikalleen. Lakaisin vielä tallin, ennen kuin lähin kotia kohti. Kävin vielä kuitenkin moikkaamassa Nettaa jolle annoin pienen herkkupalan kiitokseksi päivän työstä. Laughing Smile flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Vs: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri EmptyKe Syys 30, 2009 2:43 am

Kello oli kuusi aamulla ja tänään olisi koulua vasta kymmeneltä Sleep ajattelin kuitenkin lähteä tallilla käymään näin aamutuimaan. Laughing Otin koulukamat mukaan ja lähdin pyöräilemään kohti tallia. Kun tulin tallille laitoin pyörän parkkiin ja lähdin katsomaan Nettaa. Karsnassahan se rouskutteli aamuheiniä ja kauroja tyytyväisen näköisenä. Lähdin käymään satulahuoneessa katsomassa olisikohan siellä ketään, mutta ei ollut paitsi hiiri joka meni samantien piloon. Kun menin takaisin Netan luo ja oli se jo syönyt kaiken. Ajattelin käydä pienellä kävelyllä Netan kanssa joten harjasin sen, laitoin riimun ja riimunnarun kiinni riimuun. Lähdimme tallilta ja suuntasimme kohti myllylle päin. Metsä oli aivan hiljainen vain linnut "aaamuvirkut linnut" lauloivt tasaiseen tahtiin. Kävelimme noin tunnin kunnes kunnes pysähdyimme huilaamaan ja Netta alkoi popsia ruohoa. Ajattelin katsoa kelloa ja se näytti 9.30 ja mä menisin kymppiin:pale: . Olin myllyllä asti joten en voinut muuta kuin laukata tallille. Sidoin riimunnarun kiinii riimuun molemmista päistä ja annoin pohkeita Netalle. Ensin Netta vähän ihmetteli, mutta totteli ja niin me lähdettiin suurinpirtein kiitolaukkaa kohti tallille. Tallille päästyä vein Netan karsinaan ja katsoin kelloa se näytti jo 9.45. Etsin limimentin laitoin sitä Netan jalkoihin taputin sitä laitoin karsinan oven kiinni. Hain kamani ja menin pyörlle avasin lukon ja lähdin polkemaan ihan täyttä. Koullulle päästyäni kello oli jo 10.10. Vein pyöräni parkkiin laitoin sen lukkoon ja juoksin tunnille. Ihmekseni kaikki luokkatoverini olivat oven ulkopuolella Suspect ja kun kysyin " miks ette oo tunnilla?" ne vastas: " ope ei oo tullut viel!" Kun kuulin sen olin niin helpottunut kuin vain voi olla Smile ehdin tunnille Laughing jipiii! ei merkintöjä siitä suuri kiitos Netalle joka on myös kova laukkaamaan flower Laughing

Saat kolmesta viimeisestä tarinasta 200!
-Wellu
Takaisin alkuun Siirry alas
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Vs: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri EmptyPe Joulu 18, 2009 10:21 pm

Menin tänään vasta ilalla tallille ja ratsastaa Netalla. Menin Netan luo porkkanapussi kädessä ja heti kun se näki minut niin se hörähti minulle. Harjasin Netan hyvin, puhdistin kaviot ja laitoin suojat jalkoihin. Sen jälkeen laitoin loimen selkään ja suitset päähän. Laitoin itselleni turvaliivin, kypärän päähän ja hanskat käteen. Otin vielä raipankin käteen. Ja lähdi maneesia kohti. Ulkona oli kylmä ja pakkastakin oli ainakin -17 astetta. Maneesiin saapuessani otin viltin Netan päältä pois, laitoin ohjat kaulalle ja hyppäsin selkään. Lämmittelin Nettaa ensin pitkin ohjin käynnissä sitten keräsin ohjat ja aloin taivutella Nettaa. Tein sulku ja avotaivotuksii ja pohkeen väistöi. Kun aloin ravata Netta tuntui tosi pirteältä. Kokeilin nostaa laukan ja kohta me sitten viiletimmikin täysillä pitkin maneesin pitkää sivua. Hyppäsin ilman satulaa muutaman esteen ja siitäpä Netta innostuikin. Tunnin ratsastettua lopetin, olin saannut Netan pyöreäksi ja se oli ihan hiestä märkä nousin pois selästä otin ohjat pois kaulalta ja laitoin vilti Netan päälle. Talutin Netan sisään talliin purin sen ja vein pesupaikalle. Pesin sen ja kuivasin vein sen takaisin karsinaan ja annoin sille vielä muutaman porkkanankin. flower Pesin vielä Netan satulan ja suitset vaihdoin huovan ja pesin kupitkin ja putsasin harjat ja riimun;) sitten olikin aika jo lähteä niinpä menin Netan luo taputin sitä ja sanoin sille että "hei hei nähdään pian" Laughing

Sait tästä tarinasta 45 ve!
-Wellu
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Netan hoitopäivyri Empty
ViestiAihe: Vs: Netan hoitopäivyri   Netan hoitopäivyri Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Netan hoitopäivyri
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hilden hoitopäivyri

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitovihkot-
Siirry: