Aamulla nukuin pommiin ja muistin, että minun piti mennä auttamaan kaveriani tallille
nousin nopeasti sängystä. Laiton ratsastushousut jalkaan ja pyörilemään tallille . Kun tulin tallille oli aivan puhki mutta kaverini oli jo antanut aamuheinät niille hepoille jotka oli tallissa oli ollut yön yli. Pyytelin tietenkin hirvittävästi anteeksi ja sanoin ettei se toistu ennää "toivottavasti". Kävimme sitten hakemassa hepot sisälle ja kohta tulivatkin jo ensimmäiset sen päivän ratsastajat. Autoin tunnillemenijöitä laittamaan "hevosensa" ja "poninsa" kuntoon... Sen jälkeen lähdin etsimään missä Netta on. Aluksi en löytänyt sitä mistään kävin katsomassa sitä jopa sen omassa karsinassa mutta se ei ollut sieläkään. Kysyin kavereiltani että "tiedättekö missä Netta on" ja he vastasivat että "eikö se ole karsinassa?" kävin katsomassa uudestaan Netan karsineen ja siellä se olikin
olin ollut vähän sokea kun en ollut huommannut sitä! Vein Netan ulos jossa aloin sitä sitten harjata. Se piti siitä kovasti vaikka ei oiken tuntunut pysyvän koko ajan aloillaan. Kun olin harjannut sen laitoin satulan ja suitset ja suojat sille ja itselleni tietty kypärän ja lähin ratsastaa kentälle. Kentällä oli muutama este joita aloin hypätä verryttelyn jälkeen. Kaverini oli katsomassa kun ratsastin ja se myös nosteli puomeja. Suuri kiitos hänelle
hypyt meni omasta mielestäni hyvin ja Netallekkin tuli hiki
kun olin hypännyt lähdin vielä maastoon vähäksi aikaa missä oli ihanan rauhallista. Kävimme vanhan tuulimyllyn luona ja takaisin tallia kohti. Tallilla purin Netan ja venyttelin sen notkeaksi ja vein sitten pesulle.
kun olin kuivannut Netan vein sen karsinaan missä sille oli jo ruuat valmiina ja lähdin itsekkin syömään
syönnin jälkeen menin Netan karsinaan selvitin sen harjan ja hännän ja tein häntään letin.
pesin Netan kamat ja kupit , s-kiven suojat ja riimun putsasin harjat. Kun ilta sitten alkoi häämöttää vein Netan laitumelle jonne se jäi kavereittensa kanssa ja itse lähdin pyörallä kohti kotia.