Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 ratsastustunnit

Siirry alas 
+5
Nazqy
Wellu
eveliina
Ritsku
enni
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

ratsastustunnit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ratsastustunnit   ratsastustunnit - Sivu 2 EmptyMa Syys 13, 2010 8:48 pm

Viimeviikolla oli hyppäri ja menin kamalalla (on ihan ok koulutunneilla, mut hyppäreil hirvee) sellasella varmaa 165 centisellä oldenburgiruunalla. Ja tietysti tipuin, ku heppa kiels aika yllättäen. Ihan ok oli, mut ei kivoimpia hyppäreitä =)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Honey
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Honey


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 02.09.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Espoo

ratsastustunnit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ratsastustunnit   ratsastustunnit - Sivu 2 EmptyTo Syys 16, 2010 10:16 pm

Kerron nyt viimeviime tunnista.

Viimeviimekerralla:
Menin tallille puoli neljältä ja tapasin siellä kaverini. Juttelimme kunnes Allu tuli ja istui pöytään, ensiksi jaettiin hevostuntilaisille ja sitten meille. Minä sain Vincentin josta kaikki tykkäävät, minä myös. Olin täpinöissäni kun sain kuulla että hyppäämme tänään. Koska se olisi ensimmäinen kertani. Opettaja kokosi meille pienen ristiesteen ja sen eteen puomin. Olimme pääty-ympyrällä ja ravasimme esteelle. Vinsu hyppäsi ihan hyvin, tai oikeastaan loistavasti. Hyppy oli pehme ja nopea. Tunnilla oli tosi kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://demonioo.webs.com/
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

ratsastustunnit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ratsastustunnit   ratsastustunnit - Sivu 2 EmptyTo Marras 04, 2010 10:06 pm

Leirillä olin toisella tunnilla maastossa Tetris nimisellä eestinponilla (8 Oli mukavaa tallustella metsässä kun satoi lunta <3 mukana oli aikamoinen lauma muitakin poneja (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





ratsastustunnit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: ratsastustunnit   ratsastustunnit - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ratsastustunnit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitajien omat pulinat-
Siirry: