Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 LEIRILLE!! // toiveita

Siirry alas 
+2
enni
Wellu
6 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyKe Loka 07, 2009 8:02 pm

Ruusukkeeseen tulee myös leirejä, mutta en tiedä minkälaisia tahtoisitte.
Tänne ideaa vinkkiä, toivomuksia, niin voin järjestää muutamia leirejä. Leirit ovat siis pelkästään hoitajille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyMa Loka 12, 2009 8:14 pm

juu...eli olenkin jo pälättänyt sulle tästä mutta tässä muuutama ehdotus:

-issikka/vuonis vaellus (oltaisiin yötä vaikka teltassa LEIRILLE!! // toiveita Icon_cyclops ) hinta jonkun 100, riippuu kyl monta yötä....

-valmennus leiri (muutaman henkilön leiri vaikkapa ennen kisoja) LEIRILLE!! // toiveita Icon_cool vaikka kolmesataa kun siel on varmaa jotai vähän tasokkaampaa opetusta...XD

-ajokurssi (ajoa poneilla ja hepoilla) LEIRILLE!! // toiveita Icon_razz vaikka kolme päivää 70v€

että sellasia ideoita mulla oli LEIRILLE!! // toiveita Icon_flower


Viimeinen muokkaaja, enni pvm Ti Loka 13, 2009 7:55 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyMa Loka 12, 2009 8:39 pm

Kiitos ideoista! Vaelluksia olin ajatellutkin Very Happy

Haluaisin kantaa vielä näihin:

-Hinta? (paljon ette ainakaan maksa?)

-Tarinat? (kirjoitattko koko leiristä, vai miten)

Muitakin ideoita, ajatuksia, vinkkejä otan ehdottomasti vastaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyTo Loka 15, 2009 8:40 pm

Mä haluisin teholeirin mis olis vaikka 3tuntii ratsastust päiväs. Esteratsastusleiri jos myös maastoiltas ja vähän myös kouluu. flower LaughingP.S. ei kamalan kalliita hintoja ja vois kirjottaa jotakin jokapäiväst vähän. Exclamation Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyTo Loka 15, 2009 9:27 pm

Kiitos ideoista! Voin tehdä vähän erilaisia leirejä, jos osallistujia tulee vaikka yli 2 niin voin pitää leirin. Mutta siitä myöhemmin Smile Juu, ajattelin myös että kirjoitatte tavallaan koko leiristä, joko joka päivä erikseen tai yhteddä, päättäkää itse xD Leireistä tulee pian tänne foorumiin juttua, vinkkejä ym. toiveita otan ehdottomasti vastaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Eva
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Eva


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 04.01.2010
Ikä : 28

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyMa Tammi 04, 2010 4:26 am

Leiri ideat
Aattelin et leirit jaettas kolmeen ryhmään. Oon tuleva hoitaja varmaan.
1. Kouluryhmä
2. Esteryhmä
3. Maastoryhmä

1-ryhmä: Menis kentällä ja maneesissa. Myös maastossa ois kiva. Hinta: 40-80v, kaikilla ei oo pakosti varaa kun tunteihin säästetään.
2-ryhmä: Menis kentällä ja maneesissa. Myös maastossa ois kiva. Hinta: 40-80v, sama ku ylhäällä.
3-ryhmä: Maastossa. Yövytään teltassa, mutta päivällä sitten mentäs peltojen ja järvien(?) yli. Hinta: 50-80v, sama ku ylempänä.

Leirit kestäs sitte 2-4 päivää. Viimesenä päivänä ois sitten leirikaste esim. leirikisa tai sitten jotain et pitää kävellä lantalassa paljain jaloin jne. Oon ollu monta kertaa (IRL) leirillä niissä kaikissa on ollu leirikasteet.
2-ryhmässä ei ole mitään 30-150cm ryhmää, koska on mukavempaa mennä sen korkuisia esteitä mitä koko ryhmä osaa. Jos joku ei jaksa mennä koko ajan 30cm estettä niin menee sitten tunnilla tai pyytää sulta Wellu korkeempia esteitä.
Koulu tunnit ovat näitä ympyrä, voltti, pohkeenväistö jne. juttuja.
Maasto tunnit taas ois sitten hintansa arvoisia eli yövytään teltassa, ollaan metsän keskellä ja hevonen vaikka karkaa, mutta se saadaan kiinni. Sitten kun hevonen tarkastetaan niin sillä ei ole naarmuja eli säikähdyksellä selvittiin.

Question Saako hoitajat pitää leirin? Siis niin, että esim. mä pidän leirin, valitsen hevoset (anella saa), keksin ohjelman ja kirjotan tarinan sitten. Question

Onkohan mulla viel jotain...? Ei varmaan. Jos keksin jotain vielä nii ilmottelen. Anteeks, että kirjotin nyt vaikka en oo vielä hoitajakaan, mutta mieleen tuli noi heti kun näin tän palstan.

Eva
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyMa Tammi 04, 2010 3:14 pm

Hyviä ideoita!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
eveliina
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
eveliina


Viestien lukumäärä : 99
Join date : 14.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : aurinko xD kuuma paikka

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyLa Tammi 09, 2010 2:59 am

Niin...Voisit pitää valmennuslerin idea on tullut kyllä mutta kannatan sitä ja toinen este/estemaastoleiri.Voisiko leireillä olla lisä ohjelmana vikellystä ja heppojen uittoa jos leireja tulee??
Takaisin alkuun Siirry alas
hanna
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
hanna


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 18.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : suomi...

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyLa Tammi 09, 2010 3:07 am

Joo mä haluisin valmennus-,este-ja koululeirin. Ei kauheen kalliitä...
Ja joku kisavalmennus leirille...
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyLa Tammi 09, 2010 1:51 pm

Hienoa, että ideoita syntyy! Leirejä tulee keväämmällä, kun nyt on muutakin tekemistä cyclops Ainakin minulla on kova työ päivittää ruusuketta, jotan kun taakka hieman helpottuu, voimme järjestää leirejä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita EmptyTo Heinä 01, 2010 2:43 pm

Loppuloppu kesästä saattaa tulla leiri, mutta en todellakaan lupaa mitään!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Sponsored content





LEIRILLE!! // toiveita Empty
ViestiAihe: Vs: LEIRILLE!! // toiveita   LEIRILLE!! // toiveita Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
LEIRILLE!! // toiveita
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Palautteet Wellulle-
Siirry: