Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?

Siirry alas 
+11
namunalle
Tessa
mirra
Krisse
Muhku
Nazqy
hanna
enni
emmu
Ritsku
Wellu
15 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTi Elo 11, 2009 3:01 pm

Mistä keksit siis hoitaa ruusukkeessa? Mistä löysit linkin? Mitä ajattelit silloin tallista, miksi ihastuit juuri kyseisiin hevosiin ym. Pulinaa päälle!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Ritsku
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Ritsku


Viestien lukumäärä : 207
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Lahti

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTi Elo 11, 2009 9:45 pm

Hmmm... Rolling Eyes no sä kerroit mulle että sä teet sivut ja annoit mulle linkin. Sit mä ihastuin Nemoon, ku se oli just vuonis Razz . Halfringeritkin on tosi iiiiiihania ja huomasin että un sivuille oli tullu halfiringeri ja otin sen hoitsuks. Sil oli hauska luonne myös. drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
emmu
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
emmu


Viestien lukumäärä : 151
Join date : 12.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : maapallo.....

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTo Elo 13, 2009 1:53 am

Kerroit että olet tekemässä sivuja ja kerroit osoitteen... bounce ja sitten ihastuin pieneen pippuriseen settikseen Rolling Eyes cheers ...



roseen Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: kuinka aloin hoitaa tääl....   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTo Elo 13, 2009 8:02 pm

niin kerroit vain tästä tallista ja meenin mielen kiinnosta katsomaaan... Shocked
katselin hevosia ja silmiini osui Ami.
päätin sitten ottaa Amin hoitsuksi ja onhan se vieläkin Razz
Olin muistaakseni eka hoitaja ja sit tuli Ritsku....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
hanna
Tosihyvä chattaaja
Tosihyvä chattaaja
hanna


Viestien lukumäärä : 79
Join date : 18.08.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : suomi...

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTi Elo 18, 2009 1:37 am

Ennu kerto ja anto linkin mun piti ensin hoitaa Kendraa mut se olikin jo varattu. Sitten hihastuin Pocoon Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Sitten tuli Jimmy ja aloin hoitaa sitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyKe Syys 23, 2009 10:10 pm

Sä wellu annoit mulle ossan meses ja mä sitten kävin katoo niit sun sivuja ja kun katoin niit sivuja mä ihastuin Netaan joka oli aivan ihana ja mukava luonnekkin. jonka sitten pyysin hoitsuks ja se on yhä mun hoitsu Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Muhku
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
Muhku


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 30.12.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Tämämämä.. Tuppukyläköhän se oli?

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTo Joulu 31, 2009 12:40 am

Löysin tänne ihan omin avuin, taas innostuneena virtuaalitalleista. Pidin Mirelloxista, koska sen luonnekuvaus pisti heti silmään. En uskonut että olisin päässytn hoitajaksi, koska Mirella on yksityinen, mutta pääsin. Ja aion hoitaa sitä hyvin cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Krisse
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 10
Join date : 02.01.2010

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyLa Tammi 02, 2010 5:25 pm

öööö... mä katoin netistä erilaisia virtuaalitallei.. ensin etein piirrettyjä talleja mutta tää talli osui eteeni, mielen kiinto heräsi jo ulkoasusta joten penkoin hevoset seuraavaksi ja katoin kaikki millä ei ollut hoitajaa, mutta luonteen perusteella Alex on hiukan samanlainen kun mun oma hevonen ;D et sillee ja nyt olen aivan koukussa tähän talliiin Very Happy joten suuri kiitos tallinomistajalle Wellulle <3 sä sait mut taas kiinnostumaan tästä hommasta Very Happy <3 kiitos Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
mirra
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
mirra


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 16.02.2010

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTo Helmi 18, 2010 3:58 am

En muista miten päädyin ruusukkeen sivuille, varmaan googlesta? (xd)
Ensimmäisellä kerralla mietin että 'hei, onpas mukavannäköinen talli ja vaikuttaa mukavalta ja rennolta.'
Kävin vierailemassa sivuilla (tutkimassa) sivuja monta kertaa, luin sivut läpi ja uskaltauduin tulla kysymään hoitopollea. Very Happy Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Icon_tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Tessa
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Tessa


Viestien lukumäärä : 178
Join date : 03.02.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTo Helmi 18, 2010 8:52 pm

Googlesta taisin löytää tallin, sitten ihastuin ihanaan Mammaan <3 ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://varjokuu.suntuubi.com
namunalle
Hyvä chattaaja
Hyvä chattaaja
namunalle


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 23.02.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Turku

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyKe Helmi 24, 2010 12:12 am

mulla meni hermot edellisen tallin kanssa ja sitten sistin googleen vaan että virtuaalitalli. Katoin kaikenlaisii tallei läpi ja ruusukkeen ulkoasu pisti heti silmään. Luin tallin kokonaan läpi ja päätin että tänne Frendin sijoitan Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kilpaponi.webs.com
Anna
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Anna


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 24.02.2010

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyTo Helmi 25, 2010 6:20 pm

No etsin uudelle virtuaaliponilleni Pimulle paikkaa. LÖytyi paljon mukavia paikkoja, mutta joko paikat olivat jo varattuja tai sitten talli ei vaikuttanut aktiiviselta (kattelin kuinka nopeaan viekkuihin oli vastattu;)

Sitten tuli tämä vastaan, varmaan googlettamalla ja kyllä mullakin ulkka pisti silmään, kävin kattelee onko vapaata ja kysäisin, nyt on Pimu täällä ja odottelen josko kaappini valmistuisi, niin pääsen hoitelemaan I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Tumppu
Perus chataaja
Perus chataaja
Tumppu


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 11.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Oulu

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyKe Huhti 14, 2010 1:33 am

Etsin itselleni hevosta, muistaakseni googletin jotain ja löysin tän paikan. Ihastuin Kendraan ja ostin sen. Sitten myöhemmin tulin uudestaan näille sivuille ja sitten päätin alkaa hoitamaan Chili varsaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Olkku
Perus chataaja
Perus chataaja
Olkku


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 11.08.2010
Ikä : 25
Paikkakunta : Tampere

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyKe Elo 18, 2010 10:49 pm

Olin ollu tauolla VR-talleista ja sitten päätinkin alkaa taas hoitaan.
Kattelin googlesta hyviä ja tää pisti silmään.
Tutustuin ekaks sivuihin ja sitten vaan hoitaan 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Honey
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja
Honey


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 02.09.2010
Ikä : 24
Paikkakunta : Espoo

Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? EmptyPe Syys 03, 2010 4:33 pm

Kirjoitin vain googleen: Virtuaalitalli
Halusin löytää tallin jonne voisin tuoda Demonin. Muut tallit eivät ottaneet yksityisiä tai eivät olleet aktiivia, ja oli myöskin yksi talli joka oli liian aktiivinen. Ja tämä paikka oli hienon näköinen ja kuvaukset vastasivat etsimääni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://demonioo.webs.com/
Sponsored content





Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?   Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Unnan hoitotarinat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitajien omat pulinat-
Siirry: