| Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? | |
|
+11namunalle Tessa mirra Krisse Muhku Nazqy hanna enni emmu Ritsku Wellu 15 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Wellu Admin
Viestien lukumäärä : 375 Join date : 10.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Ruusuke
| Aihe: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Ti Elo 11, 2009 3:01 pm | |
| Mistä keksit siis hoitaa ruusukkeessa? Mistä löysit linkin? Mitä ajattelit silloin tallista, miksi ihastuit juuri kyseisiin hevosiin ym. Pulinaa päälle! | |
|
| |
Ritsku Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 207 Join date : 11.08.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Ti Elo 11, 2009 9:45 pm | |
| Hmmm... no sä kerroit mulle että sä teet sivut ja annoit mulle linkin. Sit mä ihastuin Nemoon, ku se oli just vuonis . Halfringeritkin on tosi iiiiiihania ja huomasin että un sivuille oli tullu halfiringeri ja otin sen hoitsuks. Sil oli hauska luonne myös. | |
|
| |
emmu Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 12.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : maapallo.....
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? To Elo 13, 2009 1:53 am | |
| | |
|
| |
enni Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 176 Join date : 13.08.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Mimin karsina
| Aihe: kuinka aloin hoitaa tääl.... To Elo 13, 2009 8:02 pm | |
| niin kerroit vain tästä tallista ja meenin mielen kiinnosta katsomaaan... katselin hevosia ja silmiini osui Ami. päätin sitten ottaa Amin hoitsuksi ja onhan se vieläkin Olin muistaakseni eka hoitaja ja sit tuli Ritsku.... | |
|
| |
hanna Tosihyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 79 Join date : 18.08.2009 Ikä : 26 Paikkakunta : suomi...
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Ti Elo 18, 2009 1:37 am | |
| | |
|
| |
Nazqy Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 18.09.2009 Paikkakunta : hmmm.....
| |
| |
Muhku Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 50 Join date : 30.12.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Tämämämä.. Tuppukyläköhän se oli?
| |
| |
Krisse Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 02.01.2010
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? La Tammi 02, 2010 5:25 pm | |
| öööö... mä katoin netistä erilaisia virtuaalitallei.. ensin etein piirrettyjä talleja mutta tää talli osui eteeni, mielen kiinto heräsi jo ulkoasusta joten penkoin hevoset seuraavaksi ja katoin kaikki millä ei ollut hoitajaa, mutta luonteen perusteella Alex on hiukan samanlainen kun mun oma hevonen ;D et sillee ja nyt olen aivan koukussa tähän talliiin joten suuri kiitos tallinomistajalle Wellulle <3 sä sait mut taas kiinnostumaan tästä hommasta <3 kiitos | |
|
| |
mirra Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 9 Join date : 16.02.2010
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? To Helmi 18, 2010 3:58 am | |
| En muista miten päädyin ruusukkeen sivuille, varmaan googlesta? (xd) Ensimmäisellä kerralla mietin että 'hei, onpas mukavannäköinen talli ja vaikuttaa mukavalta ja rennolta.' Kävin vierailemassa sivuilla (tutkimassa) sivuja monta kertaa, luin sivut läpi ja uskaltauduin tulla kysymään hoitopollea. | |
|
| |
Tessa Erinomainen chattaaja
Viestien lukumäärä : 178 Join date : 03.02.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Sauvopa tuo vai oliko se sittenki se toinen? o_o
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? To Helmi 18, 2010 8:52 pm | |
| Googlesta taisin löytää tallin, sitten ihastuin ihanaan Mammaan <3 ^^ | |
|
| |
namunalle Hyvä chattaaja
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 23.02.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Ke Helmi 24, 2010 12:12 am | |
| mulla meni hermot edellisen tallin kanssa ja sitten sistin googleen vaan että virtuaalitalli. Katoin kaikenlaisii tallei läpi ja ruusukkeen ulkoasu pisti heti silmään. Luin tallin kokonaan läpi ja päätin että tänne Frendin sijoitan | |
|
| |
Anna Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 24.02.2010
| Aihe: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? To Helmi 25, 2010 6:20 pm | |
| No etsin uudelle virtuaaliponilleni Pimulle paikkaa. LÖytyi paljon mukavia paikkoja, mutta joko paikat olivat jo varattuja tai sitten talli ei vaikuttanut aktiiviselta (kattelin kuinka nopeaan viekkuihin oli vastattu;) Sitten tuli tämä vastaan, varmaan googlettamalla ja kyllä mullakin ulkka pisti silmään, kävin kattelee onko vapaata ja kysäisin, nyt on Pimu täällä ja odottelen josko kaappini valmistuisi, niin pääsen hoitelemaan | |
|
| |
Tumppu Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 11.04.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Oulu
| |
| |
Olkku Perus chataaja
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 11.08.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Ke Elo 18, 2010 10:49 pm | |
| Olin ollu tauolla VR-talleista ja sitten päätinkin alkaa taas hoitaan. Kattelin googlesta hyviä ja tää pisti silmään. Tutustuin ekaks sivuihin ja sitten vaan hoitaan 8DD | |
|
| |
Honey Aloitteleva chattaaja
Viestien lukumäärä : 19 Join date : 02.09.2010 Ikä : 25 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? Pe Syys 03, 2010 4:33 pm | |
| Kirjoitin vain googleen: Virtuaalitalli Halusin löytää tallin jonne voisin tuoda Demonin. Muut tallit eivät ottaneet yksityisiä tai eivät olleet aktiivia, ja oli myöskin yksi talli joka oli liian aktiivinen. Ja tämä paikka oli hienon näköinen ja kuvaukset vastasivat etsimääni. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? | |
| |
|
| |
| Miten aloitin hoitaa ruusukkeessa? | |
|