Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni EmptyLa Loka 03, 2009 3:09 pm

SAMAAN TOPICIIN TARINAT!

tuntilista

Ritsku- Spook
Mazqu- Netta
Enni- Rose

Ohjelma

Tunnilla hypätään kaheksikkoa, jossa on esteet (4kpl) Ja lopuksi lävistäjällä estettä.

Muuta
Enni tippuu rosella kerran, kun rose pukittaa
Spook kiihdytteli vähän
Netta pukitteli paljon, nazqu tippuu myös. Monta kieltäytymistä, mutta hyviä hyppyjä tuli!

Maksu

20 ve, ensimmäinen tarinan tehnyt saa tunnin ilmaiseksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Ritsku
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Ritsku


Viestien lukumäärä : 207
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Lahti

estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: Vs: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni EmptySu Loka 04, 2009 2:53 pm

Tuntilistassa luki: Rita- spook
Toiveeni toteutui pääsin ratsastamaan Spookilla. Vein varusteeni Satlariin ja lähdin Spookin karsinan luo. Spook oli mutustelemassa heiniä. Jätin Spookin rauhassa syömään ja lähdin hakemaan Wellun pyynnöstä Nemon syömään aamupalaa. Nappasin mukaani nemon riimun ja riimun narun. Kun tulin tarhan eteen niin Nemo huomasi minut ja tuli tarhan toisesta päästä täyttä laukkaa luokseni. Arvelin, että Nemo tajusi minun tulleen hakemaan sitä aamupalallle. Sujautin riimun Nemon päähän ja talutin sen talliin. Matkalla huomasin tutun näköisen auton josta kömpi ulos enni. Enni tuli luokseni ja kertoi hänen tulleen tallille, koska silläkin oli tunti. Menimme samaa matkaa talliin ja enni oli riemuissaan, kun pääsi menemään rosella. Vein vielä Nemon syömään ja hain Spookin kamat jo valmiiksi karsinan eteen. Laitoin spookin kaulalle riimun että se voisi rauhassa syödä. Samalla harjaisin sitä. Spook oli rauhallisesti, se vain mutusteli heiniä. Kun kello oli 15 vaille niin aloin laittamaan Spookille varusteita. Siirsin Spookin käytävälle Wellun käskystä ja muutenkin Spookista tuli vähän villi. Kun Spook oli käytävällä nin jatkoin satulan laittamista. Satula oli paikoillaan enään puuttui suitset. Onneksi suitsien kanssa ei ollut ongelmia. Kun kaikki oli valmista niin Enni Nazqy ja minä lähdimme ratsujen kanssa maneesiin. Sinne oli kasattu muutama este omituiseen paikkaan. Kaarrossa pomppasimme selkään ja lähdimme oikeaan kierrokseen. samalla Wellu kertoi esteiden olevan kahdeksikon reitillä. Verkan jälkeen nostimme ravin ja hyppäsimme pienen esteen. Esteen jälkeen nostimme laukan ja laukkasimme puolikierrosta. Spook oli hyvin innoissaan, kun se pääsi hyppimään esteitä. Wellu korotti vielä vähän estettä ja hyppäsimme sen, paitsi Rose. Se ei halunnut mennä sitä, vaan se kielsi. Netta hyppäsi kyllä esteen pukkien saatelemana. Kun hypyt oli tehty niin Wellu laskipuomit maahan ja sirryimme raviin. Harjoittelimme vähän kahdeksikkoa ilman esteitä. Kun se meni hyvin niin menimme saman laukassa. yhtäkkiä kuuluu takaani laukan kopsetta ja rytinään. Samalla netta tulee ohitseni pukki laukassa ja nazqy tippuu. Kun laukka pysyi vielä ja kaikki oli kyydissä niin otimme käynnin ja Wellu korotti puomit esteiksi. Ja hyppäsimme kaikki esteet. Lopputunti meni hyvin. Paitsi enni tippui. Taisin olla ainoa joka pysyi selässä
Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: Vs: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni EmptySu Loka 04, 2009 6:46 pm

Lähdin kotoa tuntia ennen tunnin alkua ja minulle tuli hieman kiire. Tallilla menin heti katsomaan tuntilistaa ja yllätys yllätys menin Rosella. Kävin nopeasti moikkaamassa Amia ja Telsua. Kello oli puoli ja tunti alkaisi kello 12.00. Ihmettelin vielä Rosen karsinan luo saapuessani että miksi sain tunnille tallin pienimmän pukki shetukan. Aloin kuitenkin harjaamaan rivakasti Rosea. Kun olin saanut harjattua päätin ottaa vielä kaviot, mutta en läytänyt kaviokoukkua mistään ja jouduin lainaamaan Amin. Seuraavaksi hain Rosen satulan ja suitset. Satulan laitosta Rose ei liiemmin välittänyt ja pyöri koko ajan. Pyysin Ritskun apuun ja saimme yhteis voimin Roselle satulan selkään.Kun suitset oli saatu Roselle niin oli omien varusteideni vuoro. Ensin laitoin kengät ja chapsit jalkaan. Sitten oli turvaliivin ja kypärän vuoro, ja sitten vielä hanskat ja varmuuden vuoksi raippa. Minua jännitti sillä olin nähnyt miten komeassa kaaressa Emma oli lentänyt Roselta estetunnilla. Pian oli jo aika lähteä maneesiin ja minä olin jonon viimeinen.

Menimme kaartoon kentän keskelle ja nousimme selkään. Rose tuntui hiaman oudolta kun olin tottunut Amin ja Tellaan jotka olivat isompia ja jytevämpiä.Mittasin estejalustimet ja lähdin liikkeelle. Mutta kuinka ollakkaan olin unohtanut jotain, nimittäin satulavyön. Rosen satula keikahti uhkaavasti , mutta sain kuitenkin itseni pystyyn ja Wellu tuli auttamaan. Muut jo kävelivät reippaasti uralla kun minä pääsin likkeelle. Samalla tunnilla olivat myös Rita Spookilla ja Nazgy Netalla. Sitten olikin jo aika ravata. Muut saivat helposti ravin mutta minulla meni hiukna kauemmin Rosen kanssa. Sen jälkeen mentiin hetki laukkajonoa ja minä sain aika hienoja laukkoja Rosella. Jännitys tiividtyi entisestään kun Wellu rakensi neljä estettä kahdeksikolle.

Ensin olivat vuorossa Ritsku ja Spook. He pääsivät radan kunnialla läpi ja seuraavaksi olisi minun vuoroni.

Tarkoituksena oli nostaa reipas ravi mutta Rose oli eri mieltä asiasta ja nosti kauhean kiitolaukan.

Muutaman kierroksen jälkeen sain Rosen hallintaan ja lähestyin ensimmäistä estettä. Ensin Rose kielsi ja minä tuskahdin kaulalle, mutta sitten Rose päättikin hypätä . Ja minä joka roikun kaulalla pysyin vain hävin tuskin kyydissä. Esteen jälkeen Rose teki vielä hirveän kolmois pukki sarjan ja minä tunsin tömähtäväni mneesin hiekkaan. Kun avasin silmäni huomasin kaikkien (mukaan lukien vellun) nauravan minulle. Lähdin kuitenkin Kidnappaamaan Rosea kiinni. Kun olin saanut Rosen kiinni huomasin toisenkin irrallaan juoksevan hevosen.

Nazgykin oli ilmeisesti saanut kyytiä Netalta.Loppu tunti sujui ihan asiallisesti (ainakin välillä). Tunnin loputtua kaikki olivat väsyneitä mutta onnellisia. Vein Rosen karsinaansa ja Emmu tarjoutui hoitamaan sen.olin kiitollinen koska minulla oli kuitenkin kiire kotiin lukemaan kokeisiin. Ehdin kuitenkin sujauttaa Amin ja Tellan ruokakuppeihin pari porkkanaa ja lupsisin tulla hoitamaan niitä niin pian kuin mahdollollista....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: Vs: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni EmptySu Loka 04, 2009 9:23 pm

Saatte kumpikin 150 ve! ja ritskulle ilmaiseksi ensimmäisestä tarinasta! Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Nazqy
Aloitteleva chattaaja
Aloitteleva chattaaja



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 18.09.2009
Paikkakunta : hmmm.....

estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: Vs: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni EmptyTo Loka 15, 2009 8:30 pm

Tänään olisi esteratsastustunti. Lähdin tallille pyöräillen jo aikaisin ettei vain tulisi kiire. Tallille tullessa menin katsomaan kenellä menisin tunnilla ja keitä mita tulisi tunnilla kanssani. tunnille sain kuin sainkin Netan. Aikaa oli vielä paljon joten ehdin hotaa Nettaa. Kun olin hoitanut Nettaa tarpeeksi menin kuvaamaan heppoja laitumelle. Otin mukaan jo valmiiksi Netan riimun ja riimun narun. Laitumelle tullessani Netta huomasi minut ja tuli laukaten minua vastaan. Sain siitä hyviä kuvia. Kun katsoin kelloa kello oli jo sen verran että olisi aika hakea Netta laitumelta. Netta ei antanut ihan helpolla jotenka jouduin juoksemaan sen perässä kunes se anto kiinni. Sujautin nopeasti riimun Netan päähän ja talutin sen talliin. Tallille taluttaessa näin myös Ennin ja Ritskun jotka menivät jonkin verran edelläpäin. Tallille tulessani moikkasin Ritskua ja Enniä joka hihkui innosta kun pääsi tunnille Rosella. Vein Netan karsinaan jossa oli sille vähän ruokaa. Laitoin riimun narun löysästi jotta Netta voisi syödä samalla kuin harjaisin sitä. Netta tykkäsi kun harjasin sitä, putsasin myös Netan kaviot jotka oli ihan mudassa. Sen jälkeen kävin hakemassa Netan kamat ja aloin laittaa satulaa. Netta joka ei pitänyt yhtään satulavyön kiristämisestä pullisteli kaikin voimin ja jouduin pyytämään apua Ennä apuun. Kun emme saanneet sitä yhdessä kiinni pyysimme vielä ritskua apuun ja sitten saimme kuin saimmekin satulavyön kiinni. Suitset sain itse laitettua Netan päähän. Laitoin itselleni päälle: kypärän, turvaliivin, hanskat käteen otin myös raipan varmuudeksi Netan kapposilta. Kun kaikki me kolme olimme valmiita lähdimme kohti maneesia. Maneesissa laitoin estejalustimet ja kiristin satulavyön joka oli hyvin löysällä. Aluksi kävelimme pitkillä ohjilla ja otettiin ohjat käteen ja alettiin asetella. Kunnes Wellu sitten sanoi että kaikki raviin. Tein alkuverkassa pysähdyksiä, kirtelyitä, kaarteluita, peruutuksia ja muöhemmin lakannostoja kun annetiin lupa. Verkkaypyt meni ihan hyvin, hyppäsin aina vikana. Ritsku ja spook hyppäsivät hyvin alkuverkkahypyt ja myös Enni ja Rose paria kieltäytymistä lukuun ottamatta. Kun ,inun vuoro tuli Netta kieltäytyi tietenkin. Parin yrityksen jälkeen se hyppäsi, mutta hypyn jälkeen se veti sellaset pukit joihin en ollut varautunut ja lensin selästä aikas hienolla tavalla.Minua ei kuitenkaan sattunut ja kömmin jalolleni ja pyydystin Netan. Sen jälkeen hypyt meni hyvin kunnes Enni tippui Roselta ja minä heti sen jälkeen Netan selästä. Lopputunti meni ihan hyvin, mut minä tipuin vielä Netan selästä kun se kieltäytyi ja lähti pukkilaukkaan. Ehdimme hypätä paljon, sillä meitä oli niin vähän. Tunnin jälkeen Netta oli ihan hiestä märkä ja minäkin olin ihan puhki ja myös muut näyttivät olevan aikas puhki. Talutimme hepat talliin, purin Netalta kamat ja pesin sen kuumalla vedellä. Laitoin sille vielä viltin päälle ja annoin herkkuja kunnes jouduin lähtemään pyöräillen kotia kohti. Laughing P.S. Listassa luki: Mazqu-Netta
Takaisin alkuun Siirry alas
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: Vs: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni EmptyMa Loka 26, 2009 11:49 pm

hyvä tarina Nazqu! saat myös 150 ve!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
Sponsored content





estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty
ViestiAihe: Vs: estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni   estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
estetunti // osallistujat: Nazqu, Ritsku, enni
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» yleistunti // osallistujat: emmu, Enni, ritsku
» Yleistunti // Emma, Enni, Ritsku
» Yksityistunti //Ritsku-Wilma, Enni-Mirella
» Shettis estetunti!
» Estetunti Eveliina- Uuno

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Tuntikirja-
Siirry: