Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Amyn hoitovihko

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ritsku
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
Ritsku


Viestien lukumäärä : 207
Join date : 11.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Lahti

Amyn hoitovihko Empty
ViestiAihe: Amyn hoitovihko   Amyn hoitovihko EmptyLa Toukokuu 08, 2010 2:01 pm

AMY
"Ami, Amy"
Hoitajaa haetaan!


Amyn hoitovihko Amypiirretty1
(C) Enni!

Amyn hoitovihko 12vapaa2008


Valitettavasti täytyi tehdä uusi päikky Amylle. Olemme pahoillamme, kun vanhassa oli paljonkin hyviä tarinoita...


Viimeinen muokkaaja, Ritsku pvm Su Elo 29, 2010 2:44 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
enni
Erinomainen chattaaja
Erinomainen chattaaja
enni


Viestien lukumäärä : 176
Join date : 13.08.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Mimin karsina

Amyn hoitovihko Empty
ViestiAihe: Vs: Amyn hoitovihko   Amyn hoitovihko EmptyLa Toukokuu 08, 2010 4:54 pm

Kipitin tallille pinkki sateenvarjo olalla keikkuen. Kävelin bussi pysäkin ohi ja samassa paikalle kaahasi bussi joka roiskutti vedet päälleni. Huomasin tuttuja kasvoja pilkahtavan sateessa, Hanna ja Eveliina. "Moi!" huusin ja viittoilin heidät luokseni." Moi! ihana ilma eiks vaa?" Hanna virnuili. "Mun tekis kyllä mieli kaakaota." Eveliina sanoi ja näytti palelevalta. " Juu katsotaan löytyykö toimistosta!" hihkaisin. Lähdimme yhdessä kohti tallia.

Hevosten hirnahdukset ja kavioitten kopina täyttivät talli käytävän. Hyh mikä ilma ajattelin ja pudistin vettä vaateistani. Asetuimme toimiston pöydän ympärille ja laitoimme kaakaota tulemaan. "Hei" Tessa sanoi ja tuli pöydän ääreen rupattelemaan kanssamme. "Tiedättekö mitä?!" sanoin ja kiersin katseellani muita. "No! kaikki kolme sanoivat yhteen ääneen. "Mimille tulee varsa! Ihanaa eikö!" melkein kiljuin. " Sellainen ilkikurinen pikku Peppi pitkä tossun hevonenko? Hanna naureskeli. "Ihanaa!" Tessa sanoi. "Mutta nyt mun pitää mennä." sanoin ja hörppäsin loput kaakaot mukistani, olin nimittäin luvannut auttaa Amin kanssa.

Ami muisti minut vaikka en ollutkaan pitkään aikaan hoitanut sitä koulun ja Mimin takia. Onneksi et ole vihainen minulle, supatin tamman korvaan ja sujautin samalla riimun sen päähän. Harjasin Amin huolellisesti pitkin vedoin. Lopuksi vielä siistin harjan ja otin kaviot. Sade oli laantunut ja lähdin viemään vihreällä sadeloimella varustettua vuonoponia ulos.

Avasin tarhan portin ja päästin tamman irti. Se lähti kirmaamaan tarhan keskelle ja asettui pihtaroimaan. Voi ei, parahdin kun Ami piehtaroi puhtaassa loimessaan mutalammikossa. No onneksi pesu kone oli keksitty, hymähdin ja lähdin kohti talleja.

Aloin putsata Amin karsinaa radion soidessa talli käytävällä. Työ sujui nopeasti ja olin pian valmis. Wellu tuli luokseni ja kysyi apua hevosten ruokinnassa. Laitoimme ruuat valmiiksi ja lähdin hakemaan Amia. Ami antautui nätisti ja sain sen nopeasti talliin. Tallissa otin loimen pois ja tein huolellisen harjauksen. Sen jälkeen jaoimme ruuat ja oli aika päästää hevoset yöpuulle <3.

Saat 120ve
-Ritsku
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kktalli.suntuubi.com
 
Amyn hoitovihko
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Foksun hoitovihko
» Cocon hoitovihko
» Rosen hoitovihko
» Epun hoitovihko
» Jimmyn hoitovihko

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitovihkot-
Siirry: