Virtuaalitalli ruusuke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalitalli ruusukkeen foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tassen hoitopäikky

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Wellu
Admin
Wellu


Viestien lukumäärä : 375
Join date : 10.08.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Ruusuke

Tassen hoitopäikky Empty
ViestiAihe: Tassen hoitopäikky   Tassen hoitopäikky EmptyKe Toukokuu 26, 2010 8:34 pm

Tyson
"Tasse"
Shetlanninponi
Hoitaja: E.T



Tassen hoitopäikky Tasse1

Tassen hoitopäikky Tasse2
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ruusukkeentalli.webs.com
E.T
Perus chataaja
Perus chataaja
E.T


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Täällä Telluksella...

Tassen hoitopäikky Empty
ViestiAihe: Anteeksi epäaktiivisuus...   Tassen hoitopäikky EmptyKe Heinä 28, 2010 1:45 am

Anteeksi, mutta en ole hoitanut melkein ollenkaan kun kone sekoilee eikä esim. avaa joitain sivuja. Kesällä on muutenkin ollut kiireitä. Mutta jos mut vielä huolitaan niin aloittaisin nyt Tassen kanssa...

Jos virheistään oppii, sain tänään täyden oppitunnin...


Tulin aamulla varhain tallille. Olin melko nolona, kun en aikoihin ollut päässyt tulemaan. Sain kuulla, että Tasse olisi myönnetty minulle hoitsuksi joten kiirehdin ensimmäisenä sen karsinalle. Matala se oli, mutten voisi muulla tavoin mitenkään sanoa pieneksi: Tasse oli lihaksikas ja vanttera nuoriherra. Se joutui nostamaan turpansa kohti kattoa haistellakseen minua kalterin välistä vaikka pidin kättä alhaalla.
- Tervehdys, ukkoseni! sanoin ja avasin oven.
Tasse oli heti valmiina ja yritti rynnistää ohitseni avoimesta ovesta. Sopivasti ajoitetulla sivuhypyllä estin sen ja Tasse miltei törmäsi jalkoihini.
- Taitaa olla purkamatonta energiaa? totesin huvittuneesti, kun ori pakitti takanurkkaan ja alkoi pukitella. Karsina oli niin pienelle ponille melko tilava ja se mahtui kieppumaan ja pomppimaan. Otin riimun naulasta ja menin Tassen luo. Rapsutin sitä turvasta, eikä herralla ollut mitään sitä vastaan. Se huitoi menemään ja pyrki ovelle, jonka olin jo sulkenut.
- Kuules, pikkuherra, täytyy ensin laittaa riimu! sanoin ja vedin virnistäen edellämainitun kapistuksen selkäni takaa. Tasse kavahti taaksepäin. Se oli ilmeiltään hyvin ihmismäinen ja huvittava. Nytkin, aivan kuin se olisi pelästynyt sitä, että laitan sille tukalan riimun. Ja varmaan se sen ymmärsikin. Otin napakasti mutta varoen Tassen päästä kiinni ja solautin riimun niskahihnan korvien taakse. Kiinnitin riimunvarren ja olin jo lähdössä.
- Jaa mutta entäs se orikuolain...? No, ei sitä kai nyt tarvita joka kerralla, mutisin ja lähdin taluttamaan Tassea ulos. Otin ohimennessäni harjapakin mukaan ja tallustelin ulos huomioimatta laisinkaan ponnahtelevaa oria joka innostui selvästi nähdessään tamman. Se ponnahti pystyyn ja heitteli pientä, pörröharjaista päätä.
- Ahaa, tämän vuoksi siis täytyy olla orikuolain, totesin.

Jatkuu,tuli lyhyt...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopealeimu.suntuubi.com
 
Tassen hoitopäikky
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Chyrryn hoitopäikky
» Ransun hoitopäikky
» Santun hoitopäikky
» Mamman hoitopäikky
» Tellan hoitopäikky

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Virtuaalitalli ruusuke :: Hoitajille :: Hoitovihkot-
Siirry: